Toon posts:

Slechte weergave plaatjes in IE 6.0

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,
Ik heb net een nieuwe laptop met Win XP Home Edition. Alles werkt prima, alleen zien de plaatjes op een internetpagina er slecht uit. Alsof mijn scherm een hele slechte resolutie heeft. Maar als ik dit plaatje nu niet in IE6 bekijk, maar download en gewoon met explorer bekijk is er niets aan de hand. Het heeft dus met IE6 te maken lijkt mij zo. Ik heb alle opties binnen IE al doorgelopen, maar de oplossing heb ik nog niet kunnen vinden.
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen?? Internetpagina's zien er echt een stuk minder mooi uit zo.

(De rest van de pagina ziet er overigens wel strak uit, het zijn alleen gif en jpg plaatjes)

Thanx!

sandor

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:03
dat is geen bug maar een functie helaas. Hou je cursor over het plaatje en druk op het verschijnende plaatje rechtsonder op het plaatje.

Er is wel een vinkje voor trouwens in opties...
in geavanceerd-->multimedia--> grootte van afbeeldingen automatisch aanpassen

[ Voor 18% gewijzigd door Initial G op 25-07-2004 21:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nee, helaas. Dat had ik ook al geprobeerd maar het blijft blurrie :|
Het zijn niet alleesn foto's oid, maar ook het GoT logo hier boven aan deze pagina ziet er niet strak uit.....
:(

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-07 12:59
Maak eens een screenshot?
Ben benieuwd hoe het eruit ziet en of het op de screenshot ook niet goed is.

• veer0318
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-08 12:53
rb338 schreef op 25 juli 2004 @ 21:46:
Maak eens een screenshot?
Ben benieuwd hoe het eruit ziet en of het op de screenshot ook niet goed is.
En probeer eens alternatieve browser zoals www.mozilla.org. Ben je meteen van dat probleem af :D

Verwijderd

Topicstarter
Dit is een screenshot. Ook het menu met 'myreact | prefs | ... ziet er niet uit. Maar gewone tekst wel????? :?
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/hiskesandor/screenshot.gif

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2004 22:04 ]

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:50
Druk eens op ctrl+f5 misschien zitten de plaatjes een beetje gaar in je cache?1 ziet er wel vreemd uit in iedergeval

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-08 12:58
En op welke resolutie draait je scherm?

Verwijderd

Topicstarter
zetje01 schreef op 25 juli 2004 @ 22:06:
En op welke resolutie draait je scherm?
1400x1050

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:05
net zoals ge-flopt zei, leeg je cache eens (ctrl + f5...)

Verwijderd

Heeft te maken met je dpi instelling volgens mij. Zal wel op groot (120) staan. Zet dit maar eens op normaal (96) dan zul je zien dat het wel scherp is.

Verwijderd

Topicstarter
yes, het heeft met de dpi te maken. Die stond op 120 3n heb ik nu op 96 gezet. Nu is het GoT logo wel scherp :) (ctrl + f5 werkte niet)

Nu de tekengrootte ff aanpassen, want anders kan ik al die kleine lettertjes niet meer lezen....

Thanx! 8)

Verwijderd

Ja klopt van die kleine letters, kunt de grote wel aanpassen maar dat is dan alleen van windows zelf, die letters van sites zelf blijven dan wel klein.
Pagina: 1