Hallo,
Bij het maken van een cms moet ik ook pagina's toe kunnen voegen. Nu heeft de frontpage een javascript dropdown menu. In dat menu moet ik dan de titels van de pagina's dmv php oproepen en erin schrijven.
Maar na n lange tijd van alles te proberen pukt het niet.
Hij geeft het wel weer. Alleen als er 3 pagina's in de db staan geeft hij er maar 1 weer.
dit is mn php script:
en dit is mijn javascript code
Nu moet ik het dus eigenlijk zo hebben dat hij voor alles wat uit de db komt er een nieuw menu-item wordt aangemaakt bij js en daar dan de volgende item uit de database inzet.
Ik hoop dat jullie m'n verhaal een beetje begrijpen en jullie me kunnen helpen.
Groetjes!
Bij het maken van een cms moet ik ook pagina's toe kunnen voegen. Nu heeft de frontpage een javascript dropdown menu. In dat menu moet ik dan de titels van de pagina's dmv php oproepen en erin schrijven.
Maar na n lange tijd van alles te proberen pukt het niet.
Hij geeft het wel weer. Alleen als er 3 pagina's in de db staan geeft hij er maar 1 weer.
dit is mn php script:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| <?
$qry = "SELECT pagID, pagName FROM paginas WHERE parentPagID = 3 ORDER BY pagName";
$result2 = mysql_query($qry) or die("Verbinding mislukt.");
while ($row2 = mysql_fetch_array($result2)) {
$pagName2 = stripslashes($row2["pagName"]);
?>
// hiermee doe ik de info wegschrijven
<?=$pagName2?>
<? } ?> |
en dit is mijn javascript code
code:
1
| mm_menu_0721115651_0.addMenuItem("<?=$pagName2?>"); |
Nu moet ik het dus eigenlijk zo hebben dat hij voor alles wat uit de db komt er een nieuw menu-item wordt aangemaakt bij js en daar dan de volgende item uit de database inzet.
Ik hoop dat jullie m'n verhaal een beetje begrijpen en jullie me kunnen helpen.
Groetjes!