Zalman VGA en CPU koeling past niet

Pagina: 1
Acties:

• LocoJ
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-01 13:37
Beste mensen,

Ik zit met een serieus probleem. Heb net de Zalman ZM80C-HP + ZM-OP1 koeling :P aangebracht op mijn Sapphire 9800Pro. Ging allemaal goed :*)

Alleen is het zo dat het geheel niet meer past in het AGP slot van mijn MSI K8N Neo omdat er een Zalman CNPS-7000A-Cu op mijn CPU zit. :( In het boekje werd gezegd dat er 35 mm nodig was tussen de AGP slot en de CPU. Dat is zo maar het past niet. :X De VGA koeling is goed gemonteerd..

Hebben meer mensen hier last van gehad?? Is de enige optie nu mijn CPU koeler verplaatsen door een boxed koeler??

Man,...goed balen zeg!! |:(

Assumption is the mother of all fuckups

• matinez
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
ik heb zoiets gehad met mijn pci bank VS vga koeler ( Revoltec) op een Sapphire ati Radeon 9600 nonpro.

Ik heb iets moeten vijlen :).. en het dat was de key tot succes.. de vijl er in :D

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
1 topic is genoeg:Zalman VGA en CPU koeling past niet

heb je er toevallig wel stiekem een plaatje van :)

[ Voor 26% gewijzigd door Vorkie op 25-07-2004 20:00 ]

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

• LocoJ
Ja,..alleen om nou een centimeter van de CNPS af te gaan vijlen,...

Is dat nou wel zo'n goed idee??? Koelt ie dan nog wel goed enz..

• LocoJ
Nee, sorry. Ik heb geen Digicam...

(Zit nu op mijn oude pc te werken,..en die muis is echt naar de knoppen! Linkermuis konop klikt de helft van de keren vanzelf dubbel,...vandaar de tweede post, excuus :D )

Modbreak:

Opmerkelijk dan dat er geen edit nodig was om dit eronder te melden... sowieso zijn jouw muisknoppen jouw verantwoordelijkheid, gaarne er beter op letten :o

[ Voor 33% gewijzigd door dion_b op 26-07-2004 01:39 ]

Verwijderd

Had hetzelfde probleem, heb er nu een Coolermaster Hyper 6 inzitten met een Zalman 8cm fan die op 1300RPM draait, 45 graadjes idle :)

Zie m'n specs
Pagina: 1