Ik heb een probleem met een E-tech wireless lan adapter http://www.e-tech.nu/Product_Detail/1122/N. Hij vind het wireless netwerk wel maar kan niet connecten met het netwerk. Ik heb heb kaartje al in diverse laptop's geprobeerd.
Laptop 1
Asus A2500H Wireless lan onboard (werkt goed zonder de pcmcia kaart)
Win XP Pro
Als ik de pcmcia kaart in de laptop doe valt de verbinding helemaal weg en is niet meer niet meer te connecten.
Laptop 2
Asus L3500D
Win XP Home
Pcmcia vind het wireless netwerk wel maar kan niet connecten
Laptop 3
HP Omnibook
Win XP Pro
Het netwerk is niet beveiligd op het moment dus hij zou direct na de installatie moet kunnen connecten. Hij kan de SSID wel vind maar gewoon niet connecten.
Met de Asus A2500H kan ik direct in het wireless netwerk komen.
Als ik de andere 2 laptops d.m.v. een kabel aan de switch zet kan ik ook direct op internet komen dus er is ook geen probleem in de instellingen van Internet Explorer.
Ik heb de nieuwste drivers van e-tech site gedownload maar ook dit werkt niet, iemand een idee???
Laptop 1
Asus A2500H Wireless lan onboard (werkt goed zonder de pcmcia kaart)
Win XP Pro
Als ik de pcmcia kaart in de laptop doe valt de verbinding helemaal weg en is niet meer niet meer te connecten.
Laptop 2
Asus L3500D
Win XP Home
Laptop 3
HP Omnibook
Win XP Pro
Het netwerk is niet beveiligd op het moment dus hij zou direct na de installatie moet kunnen connecten. Hij kan de SSID wel vind maar gewoon niet connecten.
Met de Asus A2500H kan ik direct in het wireless netwerk komen.
Als ik de andere 2 laptops d.m.v. een kabel aan de switch zet kan ik ook direct op internet komen dus er is ook geen probleem in de instellingen van Internet Explorer.
Ik heb de nieuwste drivers van e-tech site gedownload maar ook dit werkt niet, iemand een idee???