Mijn vraag is dus of er iemand hier al ervaring heeft met het Chaintech ZNF3-250 moederbord. Ik ben nu echt al een tijd aan het twijfelen tussen dit MB en de Epox 8kda3+. maar ik ben er niet echt uit. op adantech staat er een review van de VNF3-250, met de epox en andere er ook bij. Zijn die ongeveer gelijk, op uitzindering van features?
Nog een andere vraag, ik heb bij net zoeken naar reviews van die ZNF ook op een site gevonden dat er bij stond dat het goed was dat er een aparte SATA controller gebruikt werd, omdat die anders het overclocken sterk tegenhoud, is dat zo? want ik heb namelijk een 80GB SATA samsung HD.
Oh ja, ik heb mijn een waterkoeling aangeschaft en wil dus toch wel maximaal overclocken.
Alvast bedankt.
Nog een andere vraag, ik heb bij net zoeken naar reviews van die ZNF ook op een site gevonden dat er bij stond dat het goed was dat er een aparte SATA controller gebruikt werd, omdat die anders het overclocken sterk tegenhoud, is dat zo? want ik heb namelijk een 80GB SATA samsung HD.
Oh ja, ik heb mijn een waterkoeling aangeschaft en wil dus toch wel maximaal overclocken.
Alvast bedankt.