Ik kom niet op de @home newsserver *

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Om te beginnen heb ik een hoop tutorial sites doorgelezen. Ondertussen heb ik al 3 programmatjes op mijn computer, alleen het werkt niet. Ik heb geprobeert op @home nieuwsgroep te komen, maar er gebeurt helemaal niks als ik alles invul zoals er gevraagt word. Verder heb ik ook wat gratis nieuwsgroepen geprobeert die ik had gevonden op een van de tutorial sites. Maar geen van allen doet het. Heeft iemand een idee wat ik fout doe, of kan mij helpen.

Programmas die ik heb inmiddels:
-newsleeche
-newspro
-B-news

Ik kom er iig geen wijs uit.

Verwijderd

Bij je eigen provider moet je geen username/password invullen... dat helpt wel eens.

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:49

Smarron

The bend

http://www.tutorialbase.net

Staat alles. Als het dan nog niet werkt doe je echt wat fout.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Verwijderd

Ik denk dat Grabit wat beter bij je past, omdat je nog een beginner bent. Je hoeft bij grabit alleen de newsserver op te geven en geen username/password.

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:40

gws24

Thinking is hard!

Verwijderd schreef op 25 juli 2004 @ 17:51:
Ik denk dat Grabit wat beter bij je past, omdat je nog een beginner bent. Je hoeft bij grabit alleen de newsserver op te geven en geen username/password.
Inderdaad, kwa mogelijkheden is grabit een beetje beperkt maar voor beginners erg goed te doen!

Wat linkjes:
Grabit home
pdf'je met nederlandse uitleg over grabit

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Kun je even vertellen hoezo 'je er niet op komt'? Krijg je foutmeldingen? Wat heb je precies ingevult als waarden voor je connectie?

Newsgroups, hoe werkt dat. > Ik kom niet op de @home newsserver *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik kreeg een fout, die luide: unable to connect. Ik heb inmiddels grabit gedownload, en ik zit nu op mijn @home newsgroep, alleen ik zie alleen maar tekst berichten staan, maar ik wil programmatjes downloaden (shareware natuurlijk :+ ).

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
darkdesign schreef op 25 juli 2004 @ 18:11:
Ik kreeg een fout, die luide: unable to connect. Ik heb inmiddels grabit gedownload, en ik zit nu op mijn @home newsgroep, alleen ik zie alleen maar tekst berichten staan, maar ik wil programmatjes downloaden (shareware natuurlijk :+ ).
We gaan je niet hier helpen met het downloaden van dingen, het is een kwestie van goed zoeken op Google e.d en dan zal je vast wel wat vinden.

Beetje zelf moeite doen aub

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

darkdesign schreef op 25 juli 2004 @ 18:11:
Ik kreeg een fout, die luide: unable to connect. Ik heb inmiddels grabit gedownload, en ik zit nu op mijn @home newsgroep
Fijn dat je het probleem hebt opgelost. Het was zo te zien redelijk basic; gelieve in het vervolg wat meer vooronderzoek te verrichten.

Verder hoef ik waarschijnlijk niet te vermelden dat het vragen om Warez of illegale software op GoT niet is toegestaan :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.