Toon posts:

9 pins tv-out kabel :S

Pagina: 1
Acties:
  • 77 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand een idee waar ik deze kan kopen (waar die op voorraad is) Het is voor een gef 4 4200 ti, maar ik heb geen kabeltje erbij. In de winkels hier kan ik m niet vinden en een hoop gezoek heeft nog niets opgeleverd.

plz help

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
http://www.conrad.nl?

Waar heb je allemaal al gezocht? Op deze manier wordt het alleen maar ene herhaling..

• powerflux
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-08 21:56

powerflux

Edit zich kapot@375fsb

[extra info modus] t is een vivo kabel. [/]

if computergames really affect us, we would be running around in dark rooms and eating magic pills.

• Petergr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-04-2021

Petergr

beroeps prutser

heb ik ook een keer gehad op een ati radion 9000,

is het een ronde aansluiting? of ala compoort?

als het een ronde is is de kans groot dat er gewoon een svideo kabel in past.

maak anders even een foto, dan weten we gelijk hoe het er uitziet.

www.wardrivers.be/ nee, ik ben geen belg :p maar verder niets mis met belgen.

• Luxx
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-06 21:45

Luxx

Hijs nu het zeil gezwind...

Meestal zijn dit een soort omgebouwde S-video kabels. Met een beetje geluk heeft deze kaart de zelfde aansluiting als Svideo met een paar extra aansluitpinnen (bijvoorbeeld voor composiet, of rgb signaal). Het speciale connectortje van je videokaart-fabrikant werkt dan meestal wel, maar ooke en stnadaard s-video kabel doet de truuk. Je gerbruikt dan niet alle gaatjes, maar dat is dus ook niet nodig. Als je alleen zwart-wit beeld krijgt, moet je nog even contorleren of je "pal-B" hebt geselecteerd in je videokaart driver, of desnoods een svideo2composiet adapter aansluiten (een paar euro bij mediamarkt) aansluiten.

HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:12
Dat is inderdaad een VIVO kabel, ik heb er thuis twee liggen, (twee GF4's..), ik heb geen idee waaar je zo'n kabel los zou kunnen bestellen..

misschien even contact opnemen met de maker van je vga kaartje?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Bij nader inzien heeft het topic op deze manier helemaal geen zin. Je kan best een neiuw topic openen maar geef dan veel meer informatie waar je gezocht hebt, wat je gevonden hebt en waarom dat niet voldoet. Iig gaat deze dicht :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.