far cry problemen met detonator 61.76?

Pagina: 1
Acties:

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-12 15:18
Kwam er vandaag achter waarom m'n beeld er na m'n verse windows installatie zo uit zag:
Afbeeldingslocatie: http://www.familievisser.demon.nl/farcry.jpg

Het bleek dus aan de detonator 61.76 drivers te liggen. Als ik de 56.72 installeer, doet 'ie het wel prima.

Hebben andere dit probleem ook en is er eventueel een oplossing voor om toch de nieuwste nvidia drives te kunnen gebruiken?

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
update voor far cry al gedraaid?

• gabberjoost
LifeTecH schreef op 25 juli 2004 @ 17:21:
update voor far cry al gedraaid?
euhm, nu wel :)
Heb nu versie 1.1. Zou het probleem nu opgelost moeten zijn (voordat ik nodeloos drivers ga lopen wisselen)?

Verwijderd

Ik heb een ti4600 en 1.1 patch en ook 61.76 drivers maar doet het verder goed behalve het water daar zit een soort layer overheen die niet goed getextured wordt. Er is dus wel geknutseld aan deze drivers voor Far Cry... misschien bedoeld voor 1.2 maar ja die zet ik er nu ff niet op :X

Weet je ook zeker dat je EERST de oude drivers via software hebt uninstalled, computer opnieuw opstarten en dan pas nieuwe drivers geinstalleerd en weer opnieuw opstarten?

• gabberjoost
Verwijderd schreef op 25 juli 2004 @ 19:18:
Ik heb een ti4600 en 1.1 patch en ook 61.76 drivers maar doet het verder goed behalve het water daar zit een soort layer overheen die niet goed getextured wordt. Er is dus wel geknutseld aan deze drivers voor Far Cry... misschien bedoeld voor 1.2 maar ja die zet ik er nu ff niet op :X

Weet je ook zeker dat je EERST de oude drivers via software hebt uninstalled, computer opnieuw opstarten en dan pas nieuwe drivers geinstalleerd en weer opnieuw opstarten?
Heb die 61.67 drivers geinstalleerd op een schone xp, dus er hebben nooit oudere drivers op gestaan :)