Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PMR] Alecto FR30, batterijen snel leeg; ervaringen?

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Jivecar
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-11 07:00
Ik heb vorige week een PMR setje gekocht, de Alecto FR30 (Makro). Opzich hele leuke dingen. Maar mi ook wel paar minpunten, zo is het laadstation heel ondiep waardoor het contact tussen de portofoon en laadstation makkelijk minder wordt. (de laadled die gaat dan van groen naar oranje naar rood als je met de portofoons beweegt in het laadstation. Overigens beschrijft het boekje alleen oranje en rood.

Maar dan nu het probleem, de portofoons draaien op 4x nimh batterijen (600mah). Het opladen gaat wel goed; nadat de leds weer groen zijn geworden zijn de batterijen vol. Maar na een dag of wat (alleen aanstaan, dus standby) zijn ze leeg.

Zijn er meer mensen met ervaringen? Ik heb nu de 2e set, van de 1e set lade de batterij niet vol. Maar ik vind een dag standby tijd toch veel te kort; zelf wordt er opgegeven 100u standby, 7u gesprek.

Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......