Hallo mensen,
misschien een beetje vaage titel maar ik wist niks beters. Ik ben net 2 uur geleden in een opwelling begonnen aan een linksysteem. Je kan in een heel eenvoudige admin een categorie toevoegen en je kan daar een link toevoegen.
Je krijgt de admin te zien wanneer je naar linksysteem.php?action=admin gaat. Maar waneer je gewoon naar linksysteem zou gaan, zou je gewoon alle linbks onderverdeelt in hun categorie moeten zien staan. Maar ik krijg helemaal NIETS te zien, iemand misschien enig idee waar het aan kan liggen?
complete code: http://members.lycos.nl/embee88/linksysteem_mysql.txt
deel van de code:
misschien een beetje vaage titel maar ik wist niks beters. Ik ben net 2 uur geleden in een opwelling begonnen aan een linksysteem. Je kan in een heel eenvoudige admin een categorie toevoegen en je kan daar een link toevoegen.
Je krijgt de admin te zien wanneer je naar linksysteem.php?action=admin gaat. Maar waneer je gewoon naar linksysteem zou gaan, zou je gewoon alle linbks onderverdeelt in hun categorie moeten zien staan. Maar ik krijg helemaal NIETS te zien, iemand misschien enig idee waar het aan kan liggen?
complete code: http://members.lycos.nl/embee88/linksysteem_mysql.txt
deel van de code:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
| <?php else { $query3 = "SELECT * FROM categorie"; $result3 = mysql_query($query3) or die("Error: " . mysql_error()); $aantalcat = 0; while ($rij = mysql_fetch_array($result3)) { $aantalcat++; } for ($i = 1; $i < $aantalcat; $i++) { $query = "SELECT * FROM categorie WHERE id='$i'"; $result = mysql_query($query) or die("Error: " . mysql_error()); while ($row = mysql_fetch_array($result)) { $id = $row['id']; $categorie = $row['categorie']; echo "<H3>$categorie</H3>"; $query2 = "SELECT * FROM links WHERE categorie='$categorie'"; $result2 = mysql_query($query2) or die("Error: " . mysql_error()); while ($links = mysql_fetch_array($result2)) { $titel = $links['titel']; $url = $links['url']; echo " - <A HREF=\"$url\" TITLE=\"$titel\">$titel</A>"; } } } } ?> |
[ Voor 125% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2004 17:59 ]