Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Nokia 6230]kan via bluetooth wel uploaden maar niet downl.

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een nokia 6230 met blutooth (duh, hebben ze allemaal, ik weet het).

Nu heb ik een bletooth usb adapter van sitecom er bij gekocht om zo verbinding met me pc te kunnen leggen.

De adapter is geslaagd geinstalleerd en de nokia pc software up and running.

Er zijn 2 dingen die me nog niet lukken wat ik ook probeer:

-Ik kan wel bestanden (foto, muziek tot nu toe) naar de telefoon laden via bluetooth, maar het lukt me gewoon niet om iets uit de telefoon te krijgen (een gemaakte foto bijv.).
Ik kan met de funkties van PC Suite muziek overbrengen wat dan automatisch in een vaste map in eht geheugen van de telefoon komt, en dit idem dito met plaatjes maar dan met multimedia bewerken. Ik kan echter niet met de verkenner (of met de funktie "bestanden overbrengen" in pc suite (wat ook gewoon weer de verkenner is) in de mappen van de telefoon kijken. De mappen voor de copy's die automatisch gemaakt zouden worden staan er wel gewoon op de hd ("mijn contacten" en "mijn gallerij"), en de nokia is ook zichtbaar. Zodra ik de nokia 6230 aanklik wordt er contact gemaakt (met toestemming) met de telefoon. De mapen "contacten" en "gallerij" verschijnen in de verkenner.
Hierna gaat het fout. Als ik de gallerij wil openen dan krijg ik de melding "De bewerking kan niet worden voltooid", en die kun je weg klikken maar blijft terug komen. Ik moet dan de verkenner met takkbeheer beëindigen.

Volgens de handleiding van de nokia software dou ik alles goed en in me telefoon kan ik echt geen opties vinden die "uit" staan en dus dwars liggen.

Weet iemand nog iets dat ik kan proberen, of heeft iemand dit ook eens gehad en heeft diegene het kunnen oplossen?
Ik heb ergens gelezen dat nokia zich niet helemaal aan de bluetooth standaard houd zodat het neit helemaal compatible is (behalve met hun eigen spullen natuurlijk :( ), weet iemand of dit klopt en of dit het probleem zou kunnen zijn?

Het tweede brobleem is dat ik niet een map kan kiezen waar de bestanden in komen te staan op de telefoon, bijvoorbeeld direct op de memorycard. Als ik nu een mp3 in me phone wil meot ik hem eerst in het geheugen van de phone laden en dan handmatig in de phone naar de memorycard verplaatsen. Niet echt een probleem, maar ik kan dus nooit een nummer in de telefoon krijgen dat groter is als het geheugen van de telefoon, terwijl ik genoeg geheugen op de memorycard beschikbaar heb :/.
Maar dat kan met één klap opgelost zijn als me eerste probleem opgelost is.

Ik heb de search gebruikt maar neits verwants gevonden, als iemand weet waar ik in een andere thread terecht kan zou ik dat ook graag horen.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Problemen en vragen over mobiele telefoons horen in I&T. Daar kun je in de volgende topics je vraag kwijt:
foto s van telefoon naar pc
[rml]Nokia 6230 [ Deel 10 !!!][/rml]

Omdat er dus al twee topics zijn wordt deze niet gemoved maar gesloten.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Dit topic is gesloten.