Toon posts:

probleem met dual head tft

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem:
Ik heb 2 tft's (philips 190s5cs) dualhead staan op een matrox millenium G400
op een resolutie van 1280*1024 (allebei)
Dit is ook de aangerade resoltie volgens Philips.
Als ik echter goed kijk naar mijn beeldschermen zie ik op de primary vaag op de achtergrond en iets verschoven, het beeld van de 2e monitor.

Weet iemand waar dit aan ligt ?

(kan hier niks vinden en ook op google niet , weet ook niet precies hoe ik dit probleem moet noemen, als ik zoek op interferentie, vind ik alleen het standaard CRT probleem met lijnen door het beeld)

Als de videokaart te oud is, welke kaart raden jullie dan aan? (ik zat te denken aan een 9600XT en dan de dvi uitgang met een vga adapter gebruiken voor dualhead)

Verwijderd

Opzich: twee beeldschermen op 1280*1024 is voor zo'n videokaart wel te doen;maar makkelijk zal ie het niet vinden :)

Al verlaag je de resolutie. Heb je het dan ook? Overigens, heb je ook drivers geinstalleerd? zoja, welke? Kijk in ieder geval eventjes of er nieuwe drivers zijn ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de nieuwste matrox drivers voor die kaart geinstalleerd.
Op lagere resolutie heb ik er geen last van.
Heb ook al geprobeerd de agp aperture size hoger te zetten, maar dat helpt ook niet.

Dus misschien toch een andere kaart?
( aan systeem zal het verder niet liggen 2.8 Ghz P4 HT met 1024 MB DDR dualchannel)

Verwijderd

Tsja, het lijkt me typische analoge storing, en dat zal dan waarschijnlijk vanuit de kaart komen.

Helaas ondersteunt deze monitor geen DVI, waarmee je 100% crosstalk uit kan sluiten, dus je zult idd een íetsje andere kaart moeten kopen, een 9600XT is een optie, alhoewel je voor bijna hetzelfde geld een snellere 9800PRO hebt, en een DVI-A-opzetstukje.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 juli 2004 @ 14:45:
Ik heb de nieuwste matrox drivers voor die kaart geinstalleerd.
Op lagere resolutie heb ik er geen last van.
Heb ook al geprobeerd de agp aperture size hoger te zetten, maar dat helpt ook niet.

Dus misschien toch een andere kaart?
( aan systeem zal het verder niet liggen 2.8 Ghz P4 HT met 1024 MB DDR dualchannel)
nou lijkt me duidelijk he. Ligt dus aan je videokaart ;)