Op dit moment hou ik het bij het onderstaande, de aanpassingen aan de versgeinstalleerde windows komt in een andere batch.
Door tijdgebrek (ik ben noob dus moet alles experimenteren en uitzoeken en beetje pikken van anderen) heb ik het nu op een map met datum, de bedoeling is dat straks eerst gecontroleerd wordt op D: of daar al een map MijnBEstanden staat (dat moet de map worden) zo ja, geen actie ondernemen, zo nee copieren maar.
Idem voor MijnDocumenten (dit lukt mij allemaal wel, kost alleen tijd en aangezien hier thuis een hoop gedaan moet worden en een kleine geplant staat op 4weken.......... wordt het stukje bij beetje...)
@echo off
for /f "tokens=2-4 delims=.:/-, " %%u in ("%date%") do (
for /f "skip=1 tokens=2-4 delims=/-,()." %%x in ('echo.^|date') do (
set %%x=%%u
set %%y=%%v
set %%z=%%w))
mkdir "d:\%dd%-%mm%-%jj%"\FAVORIETEN
mkdir "d:\%dd%-%mm%-%jj%"\MAIL
mkdir "d:\%dd%-%mm%-%jj%"\ADRES_BOEK
xcopy "%UserProfile%\favorieten"/s/g/h/r/y d:\%dd%-%mm%-%jj%\FAVORIETEN
FOR /F "skip=4 tokens=5* usebackq" %%i IN (`%windir%\system32\reg.exe query "HKEY_CURRENT_USER\Identities" /v "Default User ID"`) DO XCopy "%UserProfile%\Local Settings\Application Data\Identities\%%i\Microsoft"/s/g/h/r/y d:\%dd%-%mm%-%jj%\MAIL
xcopy "%UserProfile%\Local Settings\Application Data\Microsoft"/s/g/h/r/y d:\%dd%-%mm%-%jj%\MAIL
xcopy "%UserProfile%\Application Data\Microsoft\Address Book"/s/g/h/r/y d:\%dd%-%mm%-%jj%\ADRES_BOEK
ps. ik heb nog geen XXcopy gebruikt, op dit moment werkt xcopy goed en is gratis, zodra ik 1x een error krijg zal ik meteen XXcopy gebruiken
[
Voor 11% gewijzigd door
vierkant228 op 25-07-2004 22:52
]