Toon posts:

Icecast en soundprocessing

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey, ik heb t volgende probleem. Ik ben al 3 jaar actief met internetradio, ik vind het een ontzettende leuke hobby om te doen maar wil nu de stream wat proffesioneler laten klinken d.m.v een plugin of programmaatje voor soundproccessing. Het vervelende echter is dat ik als operating system op de server waar Icecast draait, Linux heb (oude versie, 1. nog wat) Dus geen Windows. Is het mogelijk dat er toch een plugin of stukje software bestaat/of is er iets dat ik soundproccesing mee kan sturen op de stream?

[ongewenste spam verwijderd]

Ik hoop echt dat iemand me kan helpen want dit is een droom van me :)

[ Voor 14% gewijzigd door Spider.007 op 25-07-2004 14:06 ]

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
wat wil je draaien? Een compressor? Of andere vorm van DSP? Wat dacht je ervan om deze server te draaien op een andere poort, naar een windows bak te blazen die een client draait, daar door DSP software halen en weer via de serverclient daarop naar een andere instance op je icecast-bak op de werkelijk externe poort blazen?

Overigens wil je geen compressormeuk op je hele stream maar alleen op je gelul. Muziek wordt er vaak niet echt gek veel mooier van; denk daar aan ;)

tnx voor verwijderen spam trouwens spider :)

[ Voor 5% gewijzigd door HunterPro op 25-07-2004 14:07 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Robbiejj, het is niet nodig dat we langs je website surfen om het probleem op te lossen; en reclame voor je website is ongewenst op GoT. Vandaar dat ik het even uit je post heb gesloopt :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate