Download probleem met Planet ADSL

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• Timmetjuh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-02 12:52
Hallo,

Sinds deze week heb ik thuis ADSL en wel de Basic versie van Planet Internet.
Download snelheid: 280.0Kbyte/s (2.2Mbit/s)
Upload snelheid: 52.0Kbyte/s (416.0Kbit/s)

Dit alles heb ik thuis draadloos aangesloten met een Senao Wireless Outdoor Bridge/Router + 100 mW - 2511BG+D100.

Alles werkt nu, alleen als ik torrents wil gaan downloaden via zo'n client, kom ik nooit boven de 40 Kbyte/s uit..

Als ik iets aan het downloaden bent met TorrentStorm (mijn client) geeft ie ook een geel 'LEDje' weer, wat volgens de helpfunctie het volgende betekent:

'The downloader has not received any incoming connections.

This may be due to your computer being behind a firewall or router which is blocking the incoming connections. TorrentStorm will work ok in this state, but if you can enable access for incoming connections, this will improve your download rates.'

Ik heb op deze pc geen firewall geïnstalleerd en voor zo ver als ik weet zit er ook geen in de wireless router..

Mijn vraag is nu: Hoe krik ik mijn torrent-downloadsnelheid op?
Het duurt wel allemaal heel erg lang zo...

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Tim

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:14
Je moet in de router natuurlijk wel de poorten openzetten naar de pc waarop TorrentStorm draait..

lees Het Grote Poortmappingsverhaal eens door...

• Timmetjuh
Thnx! :)

• Timmetjuh
Oké, ik heb het hele verhaal gelezen en wat dingen geprobeerd, maar het lukt me gewoon niet... Misschien dom ofzo, maarja.

Wat ik net vergeten ben te vermelden is dat er ook nog een Speedtouch 510i tussen staat. Hier moet ik dus die poorten op mappen, dat is me duidelijk..
Maar dan moet je nummers van die poorten ingeven en ip-adressen etc. Waar haal ik dit allemaal vandaan?

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:53

Korakal

Up up up!

In Het Grote Poortmappingsverhaal is te vinden hoe het principe werkt: poortnr opgeven (moet je opzoeken welke poortnrs BT gebruikt) en dan door laten sturen naar je interne IP; dit is toch wel vrij basic en dus gaat dit topic dicht.

Dit topic is gesloten.