Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Account geblokkeerd

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste T.net Crew,

Vandaag ben ik geblokkeerd op V&A.
Maar wat de reden is weet ik niet helemaal.

Waarschuwingen die ik heb gekregen waren niet altijd terecht, daar heb ik ook altijd op gereageerd. Zo ook onlangs met mn overbodige set van LOTR 1,2 en 3.
Deze wilde ik via tweakers aanbieden, vanuit gaande dan t.net bezoekers het vast wel een mooie film vinden. Maar er werd mij handel verweten, heel raar.

Ook heb ik zo nu en dan een PC te koop, deze zijn overigens nooit voor handel bedoelt. Het is namelijk zo dat ik een knutselaar ben en wel eens wat overbodige spullen de deur uit doe.
Vandaag en gisteren zette ik mijn oude EVO te koop, tot 2 keer toe werd er handel vermoed. Terwijl ik gewoon leuke "kwaliteit" hardware wilde aanbieden aan DE gebruikers. In geen enkel geval gaat het hier om bedrijfsmatige handel en zeker geen gestolen goed.

Dat er misschien vragen van uit de Crew zijn, tuurlijk kan altijd.
Maar als er dan een ad verwijderd word en ik reageer op de verzonden email naar mij en uitleg hoe nu werkelijk de vork in de steel zit krijg ik geen enkel respons.

Zou het gewoon heel jammer vinden als ik daar een definitieve blokkade zou krijgen.

Ik hoop dat we eruit kunnen komen.

mvg,
Wesley

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:50

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Misschien zien je advertenties er te spammerig uit.

Zet je vaak wat in V&A?

[ Voor 5% gewijzigd door PD2JK op 25-07-2004 13:51 ]

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:31
Prutz0r, zoals je lezen valt in de StartPost was de TS idd erg vaak aanwezig in V&A....

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:50

PD2JK

ouwe meuk is leuk

SyS_ErroR schreef op 25 juli 2004 @ 13:53:
Prutz0r, zoals je lezen valt in de StartPost was de TS idd erg vaak aanwezig in V&A....
Juist:
Ook heb ik zo nu en dan een PC te koop, deze zijn overigens nooit voor handel bedoelt
Waar is het dan wel voor bedoelt?

Het is pure, onschuldige handel.

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Verwijderd

Topicstarter
Kijk, net als vele hier zal iedereen wel flink in de hardware zitten.
Het is meer een "tik" een steekje los hehehe
Kopen en maar kopen.

Telkens als er wat nieuws is, kopen.
En zeg al....het is niet om er geld mee te verdienen...

Je kunt ook vragen hoevaak ik wel niet iets heb gekocht bij anderen op V&A.

Maar goed, het is maar net hoe je het ziet he.
Mij leek er niet veel aan de hand, handel/ruil onder de freaks...toch.

Verwijderd

Topicstarter
Ow en spammig uitzien....jah das misschien zo...weet het niet.

gebruik altijd zelfde manier van omschrijven van de hardware.
Misschien iets te gelikt ofzo....als het dat is...verander ik dat wel

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-11 07:30

Steve

Krokodil \o/

Dit hoor je af te handelen met de persoon die je geband heeft en je een mail heeft gestuurd, en niet en plain publique door een topic te openen. Je bent ongeveer veertig minuten gelaten geband, dus 'dat je nog geen antwoord hebt gekregen' is geen argument.

Verwijderd

Topicstarter
Kijk wil niemand in discrediet brengen.
maar ook vorige waarschuwing kreeg ik nooit een reactie.

Baal gewoon, vandaar dat ik meteen het forum op vloog....
Hopend op genade..... en misschien uitleg wat ik verkeerd deed.

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-11 07:30

Steve

Krokodil \o/

Nogmaals, graag gewoon wachten op antwoord. Je kan op zondag moeilijk verwachten dat iemand binnen veertig minuten antwoordt op een mail. Dat je bij een vorige waarschuwing geen reactie kreeg, is geen aanleiding om hier een topic te gaan starten om je ban te laten beoordelen door anderen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.