ik ben bezig met gewone videobanden om te zetten op dvd. alles lukt me perfect behalve het geluid dat na een tijdje begint achter te lopen. De eerste 20 minuten merk je er niks van maar daarna wel. kzou dit graag opgelost krijgen maar ik heb al vanalles geprobeert en niks lukte. weet iemand raad?
Wellicht kan je ons eerst eens vertellen hoe je dit doet, welke software je gebruikt, wat voor PC je hebt, wat je zelf al geprobeert hebt enz enz. M'n glazen bol is momenteel even defect, dus... als je ons even kan inlichten
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
misschien is het handig om even wat meer informatie te geven over hoe je ze probeer over te zetten. Ik neem aan dat je het via je pc doet dus welke software gebruik je, welke hardware heb je enz..
grrr, weer spuit 11
grrr, weer spuit 11
[ Voor 7% gewijzigd door Bergie op 25-07-2004 13:50 ]
Yamaha MT-09
Microkid schreef op 25 juli 2004 @ 13:49:
Wellicht kan je ons eerst eens vertellen hoe je dit doet, welke software je gebruikt, wat voor PC je hebt, wat je zelf al geprobeert hebt enz enz. M'n glazen bol is momenteel even defect, dus... als je ons even kan inlichten
offtopic:
haha mijn bol is lekker van kristal
doet het nu helaas ook niet tho... 
haha mijn bol is lekker van kristal
maybe dat je met 1 of ander appart programma het geluid en beeld even moet rechttrekken/opnieuw synchroniseren?
ik gebruik pinnacle studio 9 om opte nemen via de tv kaart de video word gecomprimeerd dit naar mpeg 2 en audio word gecomprimeerd met de pcm compressor. meestal zijn het films van 3 a 4 uur
processor: amd 3000+
ram: 512ddr mb
moederbord: abit nf7
grafische kaart: gforce 4 ti4200
tv kaart pinnacle pctv rave
harde schijf : 80 mb
120mb
processor: amd 3000+
ram: 512ddr mb
moederbord: abit nf7
grafische kaart: gforce 4 ti4200
tv kaart pinnacle pctv rave
harde schijf : 80 mb
120mb
Tja, Pinnacle Studio 9. Ik had het kunnen weten. Studio wordt al lange tijd geplaagd door het beruchte OOS (Out Of Sync) probleem. Ofwel, men neemt wat uren aan materiaal op, maar na verloop van tijd gaan beeld en geluid uit sync lopen. Dit probleem heeft een continue discussie op het Pinnacle Studio 9 forum. Wellicht dat je daar even kan kijken wat er zoal aan te doen is.
www.pinnaclesys.com
www.pinnaclesys.com
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
ken je nog ander programma's ik heb adobe premiere pro geprobeert maar daarbij krijg ik geen beelden en met unlead dvd workshop kan ik niet opnemen tegen 720 x 562
Pagina: 1