[PC] alternatief C&C Zero Hour

Pagina: 1
Acties:
  • 173 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Samen met een vriend van mij speel ik toch wel regelmatig Command en Conquer Zero Hour. Maar nu is het punt aangebroken dat zelfs de hard armies geteamed niet echt een uitdaging meer zijn omdat we het spel van binnen en van buiten kennen.

Nu zaten we te denken of er al een opvolger van het spel was, bij EA Games in elk geval niet, maar heeft iemand enig idee of er een (recent?) spel is dat precies vergelijkbaar is met C&C waar we eventueel op kunnen overstappen?

Ik ben ooit met dit soort spellen begonnen in de tijd van Dune (Roland Sound Canvas (MT32 compatible) erbij voor superrealistisch geluid :) ) en heb sinds die tijd enorm veel plezier aan dit soort spellen beleefd.

Ik hoop dat hier iets voor bestaat.

Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-11-2021

BigFast

Cantona.

Je zou Ground Control I en II kunnen proberen, maar of die in je straatje passen weet ik niet. Speelt toch heel erg anders dan C&C en cs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:33
GC II is idd wel leuk om te spelen ja :) als je je dropzone(s) kwijt bent ben je de lul om het maar even zo te zeggen

Ik moet wel zeggen dat ik de coop echt super vindt om te spelen. Alle speler zitten dan in 1 leger en als 1ste speler moet je ff de units verdelen enzo en dan kan ieder zn gang gaan in de missie, ja kan dus heel makkelijk meerdere doelen tegelijk doen en elke dropzone gebruiken die je maar wilt (moet je ze wel van jou leger zijn)

[ Voor 59% gewijzigd door MewBie op 25-07-2004 18:07 ]

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestone
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05 11:48

Firestone

$ su - vuursteen

Earth 2150 is ook een goed spel. Wel al zo'n 2 jaar oud, maar grafisch kan het nog redelijk meedoen.
Het is een base building RTS, met een redelijke moeilijke AI en missies(ook mp).
Ondertussen zijn er ook 2 standalone add-ons verschenen.
Ik zou zeggen, kijk zelf maar :) www.earth2150.com (let niet op het uiterlijk vd site. die ziet er nogal wat 'versleten' uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-10 12:37

Upke dupke

Oompa Loompa

De makers van Generals zijn nu bezig aan The battle for middle earth. Misschien is dat wat voor jullie, hij komt rond kerstmis uit (net zoals een grote back goede games dit jaar) Loopt op dezelfde engine als Generals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.codemasters.com/perimeter/

Ook een game voor de doorgewinterde RTS'ser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:55

Karel V

Een simpele ziel

Als je het over een nieuwere RTS hebt met een vlotte gameplay, waarbij het tijdperk niet uitmaakt, dan zou ik aan Codename Panzers van CDV denken.
Conflict Zone, een spel van ubisoft is al 3 jaar oud. Dat was in die tijd een hele goeie en komt wel in de buurt. Maar is nu zwaar verouderd.

The old Lie: Dulce et Decorum est Pro patria mori

Pagina: 1