[Acer Aspire 1511LMi] Kan geen Ghost-image maken

Pagina: 1
Acties:

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-01 18:47
Het lukt me niet om 'n Ghost image te maken met de, in de topictitel vermelde, laptop.

Ik gebruik Symantec Ghost 2003; en ik loop dat ''back-up''-menu door zoals ik al tientallen keren gedaan heb met werkstations hier. Dus gewoon van de C-partitie een image brouwen; en die wegschrijven naar een map op de D:\

Zo gezegd zo gedaan; hij gaat rebooten en alles lijkt nog volgens procedure te gaan. Maar zodra hij PCDOS start, gaat hij allemaal dingen laden; en nadat er staat ''mouse driver loaded'' doet hij niks meer. Hij blijft in dat scherm staan :?

[ Voor 6% gewijzigd door Silent Thunder op 25-07-2004 13:04 ]

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:27

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

heb je al eens in je manual gekeken?

Het ligt wellicht aan je touchpad, misschien moet je even een externe muis eraan knopen en je touchpad uitschakelen. Die muis moettie dan wel kunnen vinden...

ping 127.212.23.124

• Silent Thunder
pjottum schreef op 25 juli 2004 @ 13:06:
heb je al eens in je manual gekeken?

Het ligt wellicht aan je touchpad, misschien moet je even een externe muis eraan knopen en je touchpad uitschakelen. Die muis moettie dan wel kunnen vinden...
ik ga eens proberen.

• Silent Thunder
update:

ik heb er een usb muisje aan gehangen (mooi netjes alles herkent in windows xp enzo); maar nog steeds probleem niet verholpen. Touchpad heb ik ook uitgeschakeld overigs.

maar toch ergens een conflict met een pointing device :?

[ Voor 31% gewijzigd door Silent Thunder op 27-07-2004 20:38 ]

Verwijderd

in advanced settings van ghost ff kijken of je usb ondersteuning kan aangegeven. misschien gaat 'ie daarom over de nek

• Silent Thunder
thnx het werkt nu :*)
Pagina: 1