Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• sjibie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-11 13:39
ik heb een palm tungsten met tomtom navigator 3 en daar wil ik de kaart van spanje bij zetten.

Ik doe de cd in de computer en als ie de setup start krijgik de foutmelding:
Your Pc does not support the devices for which there are applications in this package. Please install the supporting software first and run the setup again.
Setup wil now end.

Ik heb al op de tomtom.com gekeken en ook in de search hier maar heb niks kunnen vinden, weet iemand de oplossing?

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Zitten er geen 2 cd's bij, dat die andere voor Palm is? Ik heb iig 2 cd's bij TT3 gekregen, volgens mij is de ene dus voor PPC en de andere voor Palm???

Edit: nog wat tips van Google:
- zorg dat je als Administrator ingelogd bent
- heb je de laatste Palmdesktop?

[ Voor 31% gewijzigd door Microkid op 25-07-2004 13:11 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Niet veel info eigenlijk maar wat er zo even bij me opkomt is het volgende:

Hotsync wel geinstalleerd?
Is deze kaart wel voor een Palm en niet voor een PDA? (weet trouwens niet of dat uitmaakt)

Je hebt een Palm met TT3, daar zat dus standaard een kaartje bij waar de benelux al opstaat. Is dat het probleem niet, dat het daar niet bij kan ofzo?

Meer zou ik zo effe niet weten, en anders moet je eens op Palmclub kijken.

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

heb je activesync er wel opstaan???

zo niet dan is dat je probleem

• sjibie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-11 13:39
Verwijderd schreef op 25 juli 2004 @ 13:19:
heb je activesync er wel opstaan???

zo niet dan is dat je probleem
Had ik niet geinstalleerd, nu wel en het werkt!!! _/-\o_

Bedank voor jullie reacties allemaal!!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
Waarom moet je in hemelsnaam ActiveSync installeren voor een PalmOS applicatie? :?

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Nexxennium schreef op 25 juli 2004 @ 13:52:
Waarom moet je in hemelsnaam ActiveSync installeren voor een PalmOS applicatie? :?
Het is trouwens Hotsync, maar oké. Dat heb je nodig om te communiceren met je Palm.

Activesync is voor een PDA, dus heeft tie niet nodig idd!

[ Voor 11% gewijzigd door Br@m op 25-07-2004 13:56 ]

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• Astra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:43
Microkid schreef op 25 juli 2004 @ 13:09:
Zitten er geen 2 cd's bij, dat die andere voor Palm is? Ik heb iig 2 cd's bij TT3 gekregen, volgens mij is de ene dus voor PPC en de andere voor Palm???

Edit: nog wat tips van Google:
- zorg dat je als Administrator ingelogd bent
- heb je de laatste Palmdesktop?
Dat is niet waar, voor zowel de PPC installatie als de Palm installatie heb je maar 1 cd nodig. het verschil tussen die cd's zit hem in de taal, cd1 bevat de nederlandse straataanduidingen, cd 2 voor onze zuiderburen franse straataanduidingen op de kaart.

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

Br@m schreef op 25 juli 2004 @ 13:56:
[...]

Het is trouwens Hotsync, maar oké. Dat heb je nodig om te communiceren met je Palm.

Activesync is voor een PDA, dus heeft tie niet nodig idd!
PDA = Personal Digital Assisstent, een term van ene meneer Steve Jobs (jawel, van Apple). Het is een algemene term.
Palm, Symbian, Pocketpc zijn voorbeelden van besturingssystemen voor een PDA.
(Hoewel het punt dat Pocketpc een PDA OS is nogal discutabel is :P)

Palm gebruikt hotsync en Pocketpc (van Microsoft) gebruikt Activesync.

Het verschil is bijzonder groot, dus let er wel op met wat voor termen je aan het gooien bent. Wat voor Palm werkt, werkt weer niet op de andere platformen.

Hotsync moet je wel installeren, het is namelijk nogal cruciaal voor het installeren van programma's e.d. op je palm pda. Zonder gaat het niet, hoewel ik op de memorystick van mijn Sony Clie (die dus ook palm os gebruikt) gewoon programma's kan dumpen. Helaas vinden niet alle programma's dat leuk aangezien ze de database in het geheugen van de pda ipv je memorycard verwachten.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

_Astra_ schreef op 25 juli 2004 @ 14:00:
[...]

Dat is niet waar, voor zowel de PPC installatie als de Palm installatie heb je maar 1 cd nodig. het verschil tussen die cd's zit hem in de taal, cd1 bevat de nederlandse straataanduidingen, cd 2 voor onze zuiderburen franse straataanduidingen op de kaart.
Aha, weer wat geleerd :)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1