Toon posts:

DVD speler spint niet meer op

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wij hebben een vraagje over het opstarten van onze DVD speler,nomaal als we er een cd instoppen begint hij op te spinnen en komt het beeld te voorschijn met het progrmma wat er op staat om te installeren.Dit doet hij niet meer zowel als bij onze DVD / CD-RW / DVD-RW werkt dit niet meer. We hebben in de regedit de AUTORUN gecontroleerd en deze staat volgens bartjes goed op 1 0X000000001 (1) maar helaas niets gaat,wel als ik op het staion dubbelklik dan start de cd op maar zo hoort het niet. Wij gebruiken als OS Windows XP Pro Nederlands met SP1 Orginele software.Wij hopen dat deze vraag beter overkomt als onze vorige waarvoor onze excuses.

Verwijderd

hoe oud is de DVD speler? en van welk merk->serienummer?

Verwijderd

Topicstarter
Onze DVD speler is een NEC 2500A en deze is pas 3 maanden oud,als ook de DVD-RW en de CD-RW spelers.

Verwijderd

kijk es voor een firmware update. En lekker basic maar: het ligt niet aan de schijfjes he?

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-03 21:40
In een andere PC proberen? Als ie nog niet werkt, inruilen! :)

edit:
Oh, ik lees ff verkeerd. |:( Ben je zeker dat het wel een CD is met auto-run?

[ Voor 42% gewijzigd door D-Three op 25-07-2004 13:00 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 juli 2004 @ 12:30:
Wij hebben een vraagje over het opstarten van onze DVD speler,nomaal als we er een cd instoppen begint hij op te spinnen en komt het beeld te voorschijn met het progrmma wat er op staat om te installeren.Dit doet hij niet meer zowel als bij onze DVD / CD-RW / DVD-RW werkt dit niet meer. We hebben in de regedit de AUTORUN gecontroleerd en deze staat volgens bartjes goed op 1 0X000000001 (1) maar helaas niets gaat,wel als ik op het staion dubbelklik dan start de cd op maar zo hoort het niet. Wij gebruiken als OS Windows XP Pro Nederlands met SP1 Orginele software.Wij hopen dat deze vraag beter overkomt als onze vorige waarvoor onze excuses.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 juli 2004 @ 12:49:
Onze DVD speler is een Plextor PX 116-A en deze is pas 3 maanden oud,als ook de DVD-RW en de CD-RW spelers.

Verwijderd

offtopic:
:? ^^wat ben je allemaal aan het doen? :?

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 20:37
Je hebt het hier dus alleen maar over het automatisch opspinnen, toch?
Als je met de verkenner op je CD dubbelklikt gaat 'ie toch wel gewoon opspinnen?

• liberque
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:38

liberque

Vrijzinnig!

Zover ik weet kan je door de linkershift toets ingedrukt te houden Autorun onderdrukken als je er een cd/dvd/whatever insteekt. Mischien is dat hier wel het geval en "hangt" je shiftkey of staan die irri stickey keys van Windows toevallig aan.

Try looking into that place where you dare not look! You'll find me there, staring out at you!

Verwijderd

Topicstarter
Ja als ik op de verkenner dubbelklik dan spint hij wel op,meer weet ik er ook niet van.

Verwijderd

Topicstarter
Opgelost door het programma te installeren van PowerDVD en het probleem was opgelost spint nu weer op,was tip van een ander forumlid waarvoor mijn dank.
Pagina: 1