Toon posts:

"File empty" melding bij firmware upgrade Philips 880 DVDR

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Van de week wilde ik de firmware van mijn -standalone- Philips 880 DVDR upgraden. Dit heb ik al meerdere malen zonder problemen gedaan. Echter toen ik het CDtje met de firmware er in deed gaf de DVDR de melding "file empty" en hij spuugde het CDtje uit. Als je probeert te upgraden met een firmware die al geinstalleerd is geeft hij normaal de melding "Up to date"
Wat kan het zijn en hoe/waar kan je uberhaupt zien welke firmware er op je DVDR geinstalleerd is.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2004 18:22 ]

Verwijderd

Ik heb de naam van de speler aan de titel toegevoegd, heb je meer kans dat er iemand op gaat reageren. :)

Verwijderd

Over dat hoe je kan zien welke firmware je op je cd-r hebt, je download toch de firmware bij Philips en brand die toch?
Dan zie je toch welke je download en of die nieuwer is dan die je had geinstalleerd?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 juli 2004 @ 14:47:
Over dat hoe je kan zien welke firmware je op je cd-r hebt, je download toch de firmware bij Philips en brand die toch?
Dan zie je toch welke je download en of die nieuwer is dan die je had geinstalleerd?
Ik heb het hier over een standalone DVDrecorder. Bij een PC recorder kan je inderdaad zó zien welke firmware er op staat, maar ik weet niet hoe dat bij een standalone recorder zit.

Play bedankt.

Verwijderd

In mijn stand-alone dvd-speler kan ik gewoon zien welke software erop staat. Dat kan bij elke speler toch wel?
En anders heb je toch een service menu?

En waarom wil je updaten? Werkt ie nu niet goed dan?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2004 16:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
[quote]Verwijderd schreef op 26 juli 2004 @ 16:09:
In mijn stand-alone dvd-speler kan ik gewoon zien welke software erop staat. Dat kan bij elke speler toch wel?
En anders heb je toch een service menu?

Leg eens uit dan.

En waarom wil je updaten? Werkt ie nu niet goed dan?

Dat was mijn vraag niet.

Verwijderd

Je hebt bovenaan staan in je laatste zin, hoe/waar kan ik de firmware zien?!?

Probeer alleen maar te helpen kerel. Vriendelijker doen mag ook wel.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2004 10:49 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 08:38:
Je hebt bovenaan staan in je laatste zin, hoe/waar kan ik de firmware zien?!?

Probeer alleen maar te helpen kerel. Vriendelijker doen mag ook wel.
Mijn vraag ging over de melding "file empty" en waar/hoe ik mijn firmware kan zien en dan begin jij te vragen waarom ik wil updaten en dat bedoel ik met "dat was mijn vraag niet."

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2004 18:50 ]

Verwijderd

Graag weer ontopic verder ;)
Pagina: 1