Ik heb gisteren bij Powerline in Zoetermeer een Twinmos 256 MB PC3200 dimm gehaald. Ik woon niet heel erg dichtbij (bij R'dam), maar we moesten toch in Zoetermeer zijn dus ik kon eventjes langsgaan. Toen ik uiteindelijk thuis was gekomen, meteen mn geheugen dr in geprikt en comp aangezet. Mijn oude twinmos (256 mb pc3200), ook bij powerline vandaan, maar dan op de beurs gekocht in Ahoy, zat in slot 3, het nieuwe geheugen had ik in slot 2 geprikt, nou computer opstarten .. post test uitvoeren, mem optellen .. hij telde gewoon 512 mb ram. Dus ik dacht .. mooi hij werkt, maar dat was dus niet het geval
.. toen hij normaal windows ging starten, gaat ie nu ineens rebooten
. Als ik mijn oude geheugen in slot 1 en nieuw in slot 2 prik dan boot ie heel windows niet meer, dan krijg ik een gare fout melding dat windows mn drivers.sys ofzo niet kan laden
.
Als ik mn oude geheugen gewoon weer in slot 3 prik, en mn nieuwe geheugen er naast leg ... dan werkt mn comp gewoon goed
....
Nou was mijn vraag, is mijn nieuwe geheugen nou brak of is het iets anders waar ik niet aan gedacht heb ....
Specs:
Asus a7n8x-x
AMD 2500+
Twinmos 256 mb ram pc3200 van de beurs ... en nieuwe gister gehaald bij Powerline.
Als ik mn oude geheugen gewoon weer in slot 3 prik, en mn nieuwe geheugen er naast leg ... dan werkt mn comp gewoon goed
Nou was mijn vraag, is mijn nieuwe geheugen nou brak of is het iets anders waar ik niet aan gedacht heb ....
Specs:
Asus a7n8x-x
AMD 2500+
Twinmos 256 mb ram pc3200 van de beurs ... en nieuwe gister gehaald bij Powerline.