AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
dat gaat niet zo makkelijk. s-video is analoog en zal dus gedigitaliseerd moeten worden. een simpel vga kaartje met tv in (VIVO=video in video uit) moet wel werken. dit is echter meestal geen s-video maar composite (maar zal je niet echt merken, denk ik) anders zulf je een duurdere oplossing moeten zoeken. videobewerkingskaart.
ik lees net je post opnieuw en snap er nou nog minder van, heb je alleen software nodig ? wat heb je dan voor hardware ?
ik lees net je post opnieuw en snap er nou nog minder van, heb je alleen software nodig ? wat heb je dan voor hardware ?
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
ik heb een Gefroce II kaart
waar een VIVO in zit
via s-video
en mijn bedoeling is dus, om video clips van tv (via mijn video recorder) optenemen naar een mpeg (mpg)
waar een VIVO in zit
via s-video
en mijn bedoeling is dus, om video clips van tv (via mijn video recorder) optenemen naar een mpeg (mpg)
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
Hij zoekt dus gewoon een video-opneem programma (denk ik..).
Ik gebruik zelf altijd VirtualDub (geocities.com/virtualdub).
Ik gebruik zelf altijd VirtualDub (geocities.com/virtualdub).
Met dat systeempje dat ik heb wil het makkelijk lukken. Een Hauppauge WinTV kaartje, realtime
DivX opnemen (358+240 of zo
) en dan nog genoeg overhouden voor een

Gewoon VirtualDub gebruiken. Heb ik nu ook al eenklein tijdje en het is een beregoed programma. Als je er aan begonnen bent wil je niet anders meer
Gewoon VirtualDub gebruiken. Heb ik nu ook al eenklein tijdje en het is een beregoed programma. Als je er aan begonnen bent wil je niet anders meer
hmmm volgens mij kan je niks opnemen met dat progje
Pagina: 1