Toon posts:

Zit vast / Call of Duty

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit vast met de singleplayer van Call of Duty in dat groot gebouw de russen tegen de duitsers als je die tanks op de tweede verdieping moet uitschakelen met die antietankgeweer .
Die duitsers blijven maar komen en je krijgt niet de kans om die tanks uit te schakelen.
Lijkt mij een onmogenlijke opgave.
Als je dit leest en je erkent het level waaraan ik vast zit , zou je mij dan eens even willen uitleggen hoe je hier uitkomt.
Hartelijk Dank Alvast.

Verwijderd

Gewoon schieten?

Er is geen truuk ofzo om het level te halen. Je moet gewoon blijven schieten en die tanks uitschakelen. Dat is alles.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Inderdaad; de eerste twee tanks op de beide levels moet je uitschakelen, daarna is het simpelweg overleven tot de versterking komt. Blijf uit het zicht van de tanks en maak je alleen zorgen om de infanterie die binnenkomt (en je collega Russen, zolang ze leven kunnen ze je helpen :P ).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-11 23:14
F_J_K schreef op 25 juli 2004 @ 02:53:
Inderdaad; de eerste twee tanks op de beide levels moet je uitschakelen, daarna is het simpelweg overleven tot de versterking komt. Blijf uit het zicht van de tanks en maak je alleen zorgen om de infanterie die binnenkomt (en je collega Russen, zolang ze leven kunnen ze je helpen :P ).
Idd, de truuk is om je vrienden zo lang mogelijk in leven te houden, want op het einde komen ze gewoon van alle kanten en red je het niet in je 1tje.

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Ow, en een tip. Aan het einde rijdt er een Russische tank voorbij, schiet die niet kapot. Hij lijkt best wel op die Duitse tanks en ik pompte 'm dus vol met granaten :(.

[ Voor 3% gewijzigd door AtleX op 25-07-2004 11:40 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.