Niews Headlines en reacties: hoe maak je dit??

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• hans_debruin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-07-2025
Heeft iemand ergens een voorbeeld liggen hoe je zoiets maakt zoals hier op tweakers?
Ik bedoel dus een database systeem met nieuws headers waar mensen op kunnen reageren.

Voorbeelden van forums zijn volop te vinden op internet maar zoiets als dit kan ik niet echt vinden.
En een forum is niet echt geschikt voor zoiets lijkt me.

Ik kan op internet niet echt iets vinden en hier op GOT ook niet.

Ik hoop dat iemand me aan de adresje kan helpen.

Alvast bedankt.

Knerds rule the world!!!

• Flard
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-05 09:52
probeer eens iets als phpnuke...

Maar ik ben bang dat dit het verkeerde forum is voor iets als dit. Dit forum is meer voor zelf schrijven ;)

• Soultaker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-05 18:13
Dit subforum is bedoelt voor mensen die zelf willen programmeren. Als je een kant en klaar script zoekt kun je beter op een andere website zoals hotscripts.com kijken.

Verwijderd

Je ontwerpt een database waarin je alle informatie kwijt kunt waar je mee te maken gaat krijgen. Dat doe je op een handige manier uiteraard.

Vervolgens ga je met een server-side scripting taal aan de gang om ervoor te zorgen dat de gegevens in een HTML document worden gegoten welke aan de bezoekers kan worden gepresenteerd. Ook moet je natuurlijk zorgen dat er allerlei gegevens van de gebruikers in de database moeten kunnen worden ingevoerd. Account gegevens, reacties, etcetera. En niet te vergeten: een gebruikersrechtensysteem zodat niet iedereen nieuwsberichten kan plaatsen.

Je stelt een vraag als "hoe maak je een auto". Dat heb je toch wel door hoop ik?

Pak gewoon een kant en klaar systeem van hotscripts.com. Als je niet zoekt vind je inderdaad niets.

• hans_debruin
ja dat snap ik ook. Ik vraag me alleen af wat de officiele term voor zoiets is. Als ik zoek op newsheadlines + reactions krijg ik alleen maar een hele boel sites die dat weergeven.

Dit geld dus ook voor hotscripts.com er is daar genoeg te vinden alleen is het wel handig als je de term ervoor weet.

En om zoiets nou helemaal zelf uit te vinden vind ik niet zo handig. Zelf het wiel uitvinden is niet zo slim.

Knerds rule the world!!!

• hans_debruin
Ik heb de link gevonden onder de hotscripts link (news_publishing). Dit is inderdaad wat ik zocht.

Bedankt voor de hulp!

Knerds rule the world!!!

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:50

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Programming & Webscripting gaat over het zelf programmeren van software. En hier valt het vragen naar zoekwoorden voor om met Google kant-en-klare software te vinden ook niet onder. :)

Oftewel: dicht.

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.