Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nieuw bericht niet openbaar in Nokia 1100

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vervelend probleem met mijn Nokia 1100, ik heb namelijk een berichtje ontvangen van iemand die ik ken (voordien nooit problemen gehad met sms of de telefoon), maar mijn 1100 wil dat niet openen! Het staat dus in mijn inbox, en als ik op de knop 'openen' duw, dan verschijnt voor een kwart seconde 'bericht wordt geopend', maar dat verdwijnt en ik blijf steken in mijn inbox. Het bericht wordt aanzien als ongelezen en kan als dusdanig niet verwijderd worden! |:( Het meest irritante aan de hele zaak is het feit dat er bij mijn hoofdscherm nu constant een enveloppe afgebeeld staat die aangeeft dat ik een nieuw bericht heb...

Ik heb niet meteen een datakabel, zou het mogelijk zijn om dit (volgens mij) softwareprobleem op te lossen met het intikken van een code of iets dergelijks?
Ik heb alles geprobeerd, berichten wissen, terug naar fabrieksinstellingen, etc. Op google vind ik niets terug...

Help aub, ik word hier gek van! 8)7 (ja echt wel)

Verwijderd

hoe lang heb je dit toestel al? anders zou je het in de fabrieksgarantie kunnen laten oplossen d.m.v. nieuwe software.

mijn advies is dus, ga met de bon ff langs de winkel waar je hem hebt aangeschaft.

Verwijderd

Topicstarter
Is idd de laatste mogelijkheid, maar bestaan er geen codes of iets dergelijks waarbij je bv het toestel kan resetten of iets dergelijks?

Alvast bedankt voor je snelle reactie! :)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op 25 juli 2004 @ 01:29:
Is idd de laatste mogelijkheid, maar bestaan er geen codes of iets dergelijks waarbij je bv het toestel kan resetten of iets dergelijks?

Alvast bedankt voor je snelle reactie! :)
Ja, terug naar fabrieksgarantie, maar dan ben je meestal alles kwijt (incl. adresboek)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al geprobeerd om terug te gaan naar de fabrieksinstellingen, maar het probleem is niet opgelost. Telefoonboek gecopieerd naar de sim kaart, daar zit ie veilig...

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

De smsjes zitten vaak ook op de simkaart. Stop de kaart eens, zo mogelijk, in een andere telefoon.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Verwijderd

Topicstarter
Good thinking! _/-\o_
Ik laat wel weten wat het geworden is :)
Alvast dank
Pagina: 1