[MP] Hunt for Red Baron (oldie)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Volgens mij is het niet zo'n héél bekend spelletje, maar ik heb er nog niet zolang geleden, (dacht iets van een jaar) best wel heel veel plezier mee gehad. Het is jammer dat er van deze game geen restart gedaan is! Het is namelijk echt een top multiplayer game! Alle vrijheid, mogelijkheid tot zeer grote maps met grote teams, easy to control etc.

Kent iemand deze game nog? En weet iemand toevallig of er vergelijkbare games zijn maar dan mét MP over internet? Het is win95/98 only helaas, het is mij ook nog niet gelukt om hem op windows xp aan de praat te krijgen, ook niet met compatibiliteits modus...

Top game! Zijn er meer van deze?

http://www.game-revolutio...unt_for_the_red_baron.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:00

steveman

Comfortabel ten onder

die titel komt me heel bekend voor, heeft ie een keer in de pcgp gestaan ofzo?

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tatsu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

Probeer de nieuwste versie van Dosbox. Versie 0.61, als ik het goed heb. Ik heb het spel in mijn jeugd grijsgespeeld, tevens als The Secret Weapons of the Luftwaffe. Dat waren nog eens tijden, en dat laatste spel had ook nog eens een originele manier voor beveiliging. :P
Eens zien of dat spel hier legaal nog ligt, we hadden hem toen wel legaal.

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
haal het spel niet door de war met Red Baron voor DOS he!

Klik de link even voor een plaatje. Het ziet er best mooi uit allemaal. Je ziet het vliegtuigje van buiten en de besturen gebeurt met de muis. Hij is op verschillende sites nog wel te downloaden.

écht een leuk spelletje, met veel vrijheid en de MP zou TOP zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:30

Klippy

Still Game

Heb dat ook gespeeld ja een tijd geleden.

Was een van de weinige vlieg spellen die ik echt leuk vond. Maar ik had toen een nieuwe PC ofzo en toen werkte het niet meer geloof ik, zoiets vaags was het toen...

Maarja er waren 'vroeger' wel meer leuke spellen, wat is het doel van het topic precies? :P

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Hij deed het niet meer omdat hij alleen onder win95/98 werkt

Doelen:

1. Met mensen praten over hoe ultiem de gameplay van deze game was
2. Kijken/horen of er misschien meer dit soort ultiem simpele games zijn MET MP.
3. Kijken of iemand met meer verstand van compu's hem onder XP aan de praat krijgt.
4. Kijken of een compu nerd hier er een MP game van kan maken ;) Fiendish is toch failliet. Zo krijgen we een MEGA vette MP game die all over the world super populair gaat worden. (Hunr for Red Baron GOT-MP-MOD)
Pagina: 1