Ik zou graag mijn eigen site programmeren. De html code lukt wel. Alleen wil ik graag een mooie banner met de naam van de site hebben. Nu heb ik wel wat ervaring met programma's als photopaint (lijkt op photoshop) en coreldraw, maar ik weet niet hoe ik een echt mooie banner met naam kan maken. Ik ben vooral bezig geweest met layouts voor werkstukken en de opmaak van het geheel. Maar dat is toch heel anders. In ieder geval veel makkelijker. Ik ben op zoek naar iets moderns. Een banner als http://www.chaptercheats.com/ is erg leuk, maar iets moderners is schitterend. De achtergrond van de site wordt overigens zwart/donker blauw.
Weet iemand misschien een plek waar je een aantal van die banners kan downloaden of een programma waar mee je ze kan maken (inclusief tutorial).
Het liefst zou ik een banner hebben zoals die op www.warez
Deze is echt schitterend. Als iemand mij kan vertellen hoe je aan zo'n mooie banner kan komen graag.
Ik ben zeker bereid er veel moeite te doen. Ik heb op google gezocht met zoektermen als banner tutorial, maar verder dan een saaie achtergrond met een klein plaatje en een tekstje kom je daar niet mee. Ik kom hier om te leren dus ieder beetje hulp is welkom.
Weet iemand misschien een plek waar je een aantal van die banners kan downloaden of een programma waar mee je ze kan maken (inclusief tutorial).
Het liefst zou ik een banner hebben zoals die op www.warez
Deze is echt schitterend. Als iemand mij kan vertellen hoe je aan zo'n mooie banner kan komen graag.
Ik ben zeker bereid er veel moeite te doen. Ik heb op google gezocht met zoektermen als banner tutorial, maar verder dan een saaie achtergrond met een klein plaatje en een tekstje kom je daar niet mee. Ik kom hier om te leren dus ieder beetje hulp is welkom.
[ Voor 2% gewijzigd door Pelle op 25-07-2004 13:43 ]