E-mail 5-keer, waardoor?

Pagina: 1
Acties:

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-02 16:31
Hopelijk kunnen jullie me helpen met mijn probleem.

Sinds lange tijd ontvang ik al mijn e-mail post twee keer, dus er staan twee identieke berichten in de in-box. Op zich kon ik hiermee leven, maar nu ik geüpgrade heb naar een nieuwe modem, krijg ik alles vijf keer. Vijf identieke berichten in de in-box.

Als jullie dus denken dat jullie een spam probleem hebben, dan moet je alles eens 5x ontvangen!

Berichten worden tegelijkertijd binnengehaald. Ik maak gebruik van Eudora 6.1.2.0 (eerdere versie 5 had het ook al) op een WinXP systeem met ADSL-Lite verbinding. Ik denk niet dat het komt door mijn e-mail programma, maar wat dan?

[ Voor 3% gewijzigd door honey op 24-07-2004 20:55 ]

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-02 15:37

Nik

Kun je niet even Outlook gebruiken? Weet je meteen ZEKER dat het niet aan Eudora ligt :) (had je zelf ook kunnen bedenken).

Als dat ook al niet gaat, dan zou ik eens met je ISP contact op gaan nemen, misschien zit er serverside iets fout?

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Om je emailprogramma uit te sluiten: kijk uns in de webmail app van je provider (als deze een webmail heeft)

Kijk verder eens of je 5 maal hetzelfde account met iets van een andere alias gebruikt?

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
honey schreef op 24 juli 2004 @ 20:54:
Ik denk niet dat het komt door mijn e-mail programma
Ga het zeker weten :+
Log eens in op je webmail, controleer daar of je je e-mails ook 5-dubbel ontvangt. M.a.w.: Staat het werkelijk 5-dubbel op de mailserver.
Stuur ook eens een mailtje naar jezelf om het te controleren.

edit:
:Z

🌞🍃

• honey
Ik heb mezelf een e-mail gestuurd en het is daar maar 1 x aanwezig.

Ik heb inderdaad meerdere aliassen, ik begrijp dat het ook daar aan kan liggen? Vorig jaar heb ik de helpdesk van XS4All gemaild, na uitvoerig overleg kwamen we er niet uit en heb ik het maak geaccepteerd (het was toen maar 2 x).

...en nu komt binnen een paar minuten een antwoord waarmee ik weer verder kan, namelijk mijn e-mail aliassen!

_/-\o_

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-01 09:16

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

honey schreef op 24 juli 2004 @ 21:18:
Ik heb mezelf een e-mail gestuurd en het is daar maar 1 x aanwezig.

Ik heb inderdaad meerdere aliassen, ik begrijp dat het ook daar aan kan liggen? Vorig jaar heb ik de helpdesk van XS4All gemaild, na uitvoerig overleg kwamen we er niet uit en heb ik het maak geaccepteerd (het was toen maar 2 x).

...en nu komt binnen een paar minuten een antwoord waarmee ik weer verder kan, namelijk mijn e-mail aliassen!

_/-\o_
Als het aan je aliassen ligt dan zie je de email ook meerdere keren in Webmail. Als dat niet gebeurd, is het onwaarschijnlijk dat het aan je aliassen ligt. Hoe krijg je de email 5 keer binnen? Haal je je mail op en heb je dan 5 keer hetzelfde bericht of komt er iedere keer dat je je mail ophaalt er 1 kopie van het mailtje bij?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

• honey
Ik denk dat ik het heb opgelost. Bij mijn aliassen was de box ‘check mail’ aangevinkt. Ik heb dit nu uitgezet en krijg nu nog maar 1 bericht.

Ik begrijp niet waarom het nu anders gaat nadat ik een nieuwe modem heb geïnstalleerd.

MetroidPrime, ik haal mijn mail op en heb dan inderdaad 5 x een identiek mailbericht.

Als dit inderdaad nu opgelost is, dan mogen sommigen van de helpdesk wel eens vaker jullie om hulp vragen. ;)

Bedankt! :)
Pagina: 1