Hallo mensen, en misschien ook hoog begaafte diersoorten.
Ik ben hier gekomen om advies te vragen aan mensen met ervaring
met computer hardware, die zullen hier vast wel zitten.
Zelf weet ik geen zak van hardware dus laat ik dat liever aan jullie over.
Het gaat om het volgende, Doom 3 komt bijna uit en ik zit hier nog met mijn P42.8 (533mhz bus) / ATI 9600XT / 512 ram (onbekent merkje) enzo voor enzovoort..
Is het nu de moeite om een nieuw systeem te gaan kopen? zo ja, welke?
Het moet dus een gamer-computer worden, zoveel mogelijk prestaties voor niet al teveel geld. Ik heb hetvolgende al in bezit; DVD brander (Plextor PX-708A), monitor (LG FLATRON L1710S), muisje, keyboard, headphone. Boxen zijn niet van belang.
Ik heb al wat op het internet rond gezocht voor ram en videokaarten. Maar ik kom er echt niet meer uit, de hoeveelheid ram soorten dat er zijn is niet meer te tellen!
Dus misschien zouden jullie me kunnen helpen? Alvast bedankt!
P.S. Wat suggesties over een kast zijn ook welkom!
Ik ben hier gekomen om advies te vragen aan mensen met ervaring
met computer hardware, die zullen hier vast wel zitten.
Zelf weet ik geen zak van hardware dus laat ik dat liever aan jullie over.
Het gaat om het volgende, Doom 3 komt bijna uit en ik zit hier nog met mijn P42.8 (533mhz bus) / ATI 9600XT / 512 ram (onbekent merkje) enzo voor enzovoort..
Is het nu de moeite om een nieuw systeem te gaan kopen? zo ja, welke?
Het moet dus een gamer-computer worden, zoveel mogelijk prestaties voor niet al teveel geld. Ik heb hetvolgende al in bezit; DVD brander (Plextor PX-708A), monitor (LG FLATRON L1710S), muisje, keyboard, headphone. Boxen zijn niet van belang.
Ik heb al wat op het internet rond gezocht voor ram en videokaarten. Maar ik kom er echt niet meer uit, de hoeveelheid ram soorten dat er zijn is niet meer te tellen!
Dus misschien zouden jullie me kunnen helpen? Alvast bedankt!
P.S. Wat suggesties over een kast zijn ook welkom!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2004 19:57 ]