Toon posts:

[TFT] Welke 19" TFT scherm kopen??

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan van een 19" TFT scherm te kopen, nu vraag ik mij af welk scherm ik best zou kopen, ik heb al naar verschillende sites en reviews gekeken maar ik kom er niet uit.

Is het belangrijk om te gamen dat de responstijd onder de 20 ligt of is de beeldkwalitiet belangrijker?
Ik zag een Acer AL1929 met een responstijd van 16ms en bv een Iiyama met een hogere prijs met 25ms. (is maar vb, moet daarom geen van deze 2 zijn)

Het is om te gamen, programeren, surfen en films te bekijken.
Wie heeft er ervaring mee?

greetz

• CodeConnected
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-11-2025
hallo,
mijn lievelings tft om mee te game is LG bv een LG L1930SQ. ik vind het ten eerste hele mooie tft schermen. ten tweede de kwaliteit is erg goed. ik heb even de specificatie's opgezogd. hier heb je de link:

http://www.lge.com/catalo...it=NOTHING&model=NOTHING#

(reactieteid 12 MS) dat is erg snel.

NADEEL: ze zijn wel wat prijzig

ik hoop dat je wat met deze info kan
gr joris

[ Voor 7% gewijzigd door CodeConnected op 24-07-2004 18:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
ziet er nice uit
wat is de prijs? want ik vind het niet direct

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:00
Heb zelf een acer al1931 en ben er echt zeer tevreden over. Heeft trouwens een response time van 25 ms, en er is maar zelden wat ghosting te zien. Ik vind het absoluut niet storend en denk ook dat je er wel een beetje aan wend. Ik weet niet of de al1931 en de al1929 verder een beetje te vergelijken zijn, maar ik ben er dus erg tevreden mee.

(ik zie de al1929 helemaal niet op de acer site staan? Bedoel je niet de al1912 of de al1901)

[ Voor 30% gewijzigd door Brammel op 24-07-2004 18:55 ]

• CodeConnected
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-11-2025
hallo,
ik zou het niet precies weten maar als je iets om te game wil moet je 17" nemen vind ik. neem nou een L1730S van lg. reactietijd is 12ms!(er zijn heeeel weinig 19"die dit op dit moment hebbe) Contrast Ratio : 550:1 dat is veel als je een 19" hebt is dat 400:1(dat is dan redelijk veel). en deze is niet zo heeeel duur deze ligt denk in de winkel voor 800 euro.

gr joris

[ Voor 11% gewijzigd door CodeConnected op 24-07-2004 19:02 ]

Verwijderd

Topicstarter
idd brammel is 1912, typo van mij

jorisleem, waar heb jij dat 19" scherm van LG gekocht? want vind het nergens
wat is de prijs

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Beetje algemene vraag zo. Probeer minimaal duidelijk aan te geven wat jij belangrijk vind bij een monitor (wil je juist gamen of meer internetten?) en maak ook alvast een soort selectie (van monitoren die je in de reviews goed zijn opgevallen en die aan je eisen voldoen).

Van een tweaker kan wel verwacht worden dat hij zelf een monitor kan uitzoeken :)

[ Voor 14% gewijzigd door Pollewob op 24-07-2004 19:13 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.