Ik heb al een tijdje een Aerogate II van Cool Master, echt een relaxed ding. Maar wat ik nu toch heb 
Zoals je weet kan je dus met de Aerogate II de toerental van je Fans regelen
.
Ik heb er 4 "Sunbeam UV-Blue" fans aanhangen, welke +- 2800 rpm draait op 12V.
Nu kan ik met de Aerogate deze helemaal omlaag schroeven naar zo'm 1100-1300RPM (verschilt klein beetje per fan)..maar dan, 2 sec nadat ik deze omlaag heb geschroefd, gaan alle fans weer geleidelijk naar de +- 1930 RPM
. Ik doe verder echt nix. Ik kan de fans wel weer omlaag schroeven, maar daarna schroeft de Aerogate II de fans weer omhoog..spooky...
.
Ik heb geprobeerd een andere molex op de Aerogate II te doen, wat niet hielp. Ik heb de Aerogate II gereset door de CPU+Color tegelijk in te drukken, wat ook niet hielp.
Heeft iemand hier ervaringen mee gehad?...of beter; heeft iemand een oplossing?
Zoals je weet kan je dus met de Aerogate II de toerental van je Fans regelen
Ik heb er 4 "Sunbeam UV-Blue" fans aanhangen, welke +- 2800 rpm draait op 12V.
Nu kan ik met de Aerogate deze helemaal omlaag schroeven naar zo'm 1100-1300RPM (verschilt klein beetje per fan)..maar dan, 2 sec nadat ik deze omlaag heb geschroefd, gaan alle fans weer geleidelijk naar de +- 1930 RPM
Ik heb geprobeerd een andere molex op de Aerogate II te doen, wat niet hielp. Ik heb de Aerogate II gereset door de CPU+Color tegelijk in te drukken, wat ook niet hielp.
Heeft iemand hier ervaringen mee gehad?...of beter; heeft iemand een oplossing?
edit:
Ik heb er nu eens een andere fan aan gehangen, welke normaal 3300 toeren draait, en deze ook helemaal omlaag geschroefd naar 1100 rpm, en vervolgens gaat deze ook omhoog naarde 1920 RPM
Ik heb er nu eens een andere fan aan gehangen, welke normaal 3300 toeren draait, en deze ook helemaal omlaag geschroefd naar 1100 rpm, en vervolgens gaat deze ook omhoog naarde 1920 RPM
[ Voor 16% gewijzigd door Yellowneck op 24-07-2004 18:15 ]
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II