Jo,
Zit nu flink te coden aan onze nieuwe website, en zoals altijd komen de spacer.gifs om de hoek kijken aangezien we het geheel eerst in Fireworks slicen.
Aanschouw:
Dit waren de spacer gifs, en heb ik even zo omgezet aangezien ik het met style="margin: 0 0 0 0" niet aan de praat kreeg.
Dit ziet er perfect uit in Mozilla...maar in IE vern**** het de hele layout.
Ook als ik er inzet op de newbie manier wordt het niets.
Wat is het juiste standaard hiervoor?
Alvast bedankt!
Zit nu flink te coden aan onze nieuwe website, en zoals altijd komen de spacer.gifs om de hoek kijken aangezien we het geheel eerst in Fireworks slicen.
Aanschouw:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| <td width="15" height="1"></td> <td width="106" height="1"></td> <td width="8" height="1"></td> <td width="99" height="1"></td> <td width="8" height="1"></td> <td width="53" height="1"></td> <td width="46" height="1"></td> <td width="8" height="1"></td> <td width="52" height="1"></td> <td width="47" height="1"></td> <td width="8" height="1"></td> <td width="107" height="1"></td> <td width="183" height="1"></td> <td width="10" height="1"></td> <td nowrap>[img]"images/spacer.gif"[/img] </td> </tr> |
Dit waren de spacer gifs, en heb ik even zo omgezet aangezien ik het met style="margin: 0 0 0 0" niet aan de praat kreeg.
Dit ziet er perfect uit in Mozilla...maar in IE vern**** het de hele layout.
Ook als ik er inzet op de newbie manier wordt het niets.
Wat is het juiste standaard hiervoor?
Alvast bedankt!