Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

pinout FT5764M (darlington-array)

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb uit een oude printer een stappenmotor gesloopt, hiervan weet ik ook welk draadje aan welke spoel zit etc.. (het is een unipolaire, 12V 0.42A, 1.8 graden/stap). en ik heb op de printplaat ook het ic met de darlington-array gevonden dat zorgt voor de aansturing. het is een Fujitsu FT5764M (12-pin SIP).
na wat zoeken deze datasheet gevonden: hier
maar hier kan ik niet uit terug vinden welke pin welke is? is er een soort standaard hiervoor ofzo?

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:27

ThaHandy

Discovery Channel

erhum, vraag niet goed gelezen:|

weet je wat type behuizing het is?
ander plaatje?

[ Voor 195% gewijzigd door ThaHandy op 24-07-2004 16:47 ]

Verwijderd

Topicstarter
het is een 12-pins Single Inline Package volgensmij
Afbeeldingslocatie: http://62.131.240.121/ic.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2004 17:06 ]

• XTerm
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-06 17:45
Een van die pinnen gaat de massa zijn. Ik vermoed (logischerwijs) dat het een van de buitenste pinnen is. Dus als je tussen alle pinnen en een van de buitenste 1.4 volt meet (multimeter op diodetest zetten), dan weet je welke de massa is, de andere zijn dan de base van je darlingtons.

• Mr GAmba
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-05-2021

Mr GAmba

Ondertitel unavailable

Als je hem van een print hebt gesoldeerd, kan je misschien de printbanen volgen, en daaruit opmaken waar welke pin voor dient. Grote vlakken koper zijn meestal !! massa, en dikke banen die van je voeding naar driver ic's lopen zijn meestal de voedingslijnen

Signature unavailable