DVD maken/videobewerking => welke software?

Pagina: 1
Acties:

• nickbear
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-07 10:52
Ik heb al het een en ander geprobeerd maar ik kan niet vinden wat ik zoek.

Ik zoek een pakket waarmee ik alles goed op de timeline kan zetten, oftewel beelden syncroon laten lopen met een stuk muziek erbij (op de maat dus)

Pinnacle studio kan dit opzich wel. Maar ik vind dit een zeer zwaar pakket, en het draait niet lekker.

Cyberlink powerdirector 3.0 is een hele leuke... Leuke effects, overgangen en makkelijk met omgang, maar als ik verder in het ge-edite stuk ga afspelen, loopt mijn mp3'tje niet meer syncroon met de film, oftewel je moet steeds vanaf het begin starten en dat gaat niet op natuurlijk.

Weet iemand een pakket die dit wel kan!? Moet er haast wel wezen volgens mij.

Ohja, en als het kan moet er dus ook een mogelijkheid zijn om een menutje te maken en een dvd'tje te branden dus (lijkt me logisch 8)7 )

[ Voor 10% gewijzigd door nickbear op 24-07-2004 15:47 ]

• erwin85
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-08 13:44
DVDMeastro misschien

• nickbear
niemand???

Verwijderd

Heb je adobe premiere 1.5 al geprobeerd. Deze ondersteund de mogelijkheid om direct een dvd vanaf de timeline te branden. MP3 ondersteunig weet ik niet, maar dat kan geen probleem zijn.

• nickbear
heb er veel over gehoord ja...maareh geen trial versie ergens of wel?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ongeduldig? Bel dan een helpdesk oid. Op die manier kicken is op GoT niet de bedoeling binnen 24 uur, reageer anders even op erwin die je probeerde te helpen door een tip te geven :*

Adobe premiere: [google=adobe premiere] -> http://www.adobe.com/products/premiere/main.html -> tryout. Het is op GoT toch echt de bedoeling om zelf te zoeken, proberen, en nog eens proberen - niet om te wachten tot iemand komt op je handje vast te houden ;)
Probeer het en je weet het :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1