Toon posts:

Dvd naar 700MB Avi ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo! :)

ik heb al de search gedaan maar daar krijg ik alleen maar topics over avi naar dvd, maar ik moet het net andersom :)

kijk, ik heb een dvd, en ik wil hiervan een 700MB Avi op mn computer... (iets groter of kleiner maakt ook niet uit) maar ik heb nu al 1000 programma's geprobeerd (zoals Super Dvd Ripper enzo) en dan krijg ik elke keer ongeveer 10 bestanden van elk 700 MB en in elk bestand staat maar een klein deel van de film...

ik heb wel ergens gelezen dat het niet mogelijk is de dvd in 1 keer naar een 700MB Avi over te zetten, maar hoe moet het dan wel?! dat het veel tijd kost maakt niet uit... en volgens mij heb ik ook da programmaatje VritualDub ofsowiets nodig, maar wáár heb ik het voor nodig want ik heb echt geen idee wat ik met dat programmaatje nou eigenlijk kan doen :)

Nou als iemand mij kan helpen, ben ik diegene nu al enorm dankbaar :) ik hoor t wel (hoop ik)

mvg :)

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Je zult je video en geluid moeten comprimeren, kijk voor tutorials, achtergrondinformatie en programma's eens op deze pagina.

note: dit had je met een beetje zoeken in 't AV forum ook moeten kunnen vinden. En hier op 't forum groeten wij elkaar niet.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-08 22:43

job

alstu: http://www.doom9.org/divx-encoding.htm
hier wat leesvoer.

Lijkt me overigens sterk dat je geen topics bent tegengekomen die jou vraag bevatten.
Deze vraag is namelijk al zoveel keren gevraagd :)

• erwin85
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-08 13:44
Op www.dvdrhelp.com kan je ook veel tutorials vinden.

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

www.autogk.net

[ Voor 40% gewijzigd door PipoDeClown op 24-07-2004 15:39 ]

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-08 07:40

ScSi

Belg.

Verwijderd

PipoDeClown geeft een goede tip. autogk is een briljant compromis tussen (zeer veel) gebruikersgemak, en (alleszins bruikbare) kwaliteit.

Even met dvddecrypyter je disc naar harddisk rippen, dan met autogk (1.25+1.48b) omtoveren in een xvid met bv mp3 audio.

• lrietveld
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09-2024
Ja, inderdaad. Als je gezocht had, had je die link wel gevonden hoor, en al helemaal als je gezocht had op google. (de wereld is groter dan GoT ;) )

System Specs

• d-motion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-08 13:57

d-motion

zow... en dan nu...

lj2000 schreef op 24 juli 2004 @ 15:52:
(de wereld is groter dan GoT ;) )
Huh? De wereld groter dan GoT?

WWW.RC5.NL

• No13
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-08 20:35

No13

/me was here

DVDx -> zet een DVD in 1 stap om naar een DIVX avi van als jij wilt 700 mb

zoeken met google :)

Verwijderd

Topicstarter
Heel erg bedankt allemaal maar iets gaat er toch fout :S ik heb die dvd met DVDDecrypter ge-decrypt :P en daarna wil ik er een 700MB bestandje van maken met die Auto Gordian Knot, maar dan klik ik op start en dan doet ie nix :S terwijl ik wel zeker weet dat ik alles goed heb ingesteld.... dussss.. waarom zie ik nie dat er iets gebeurd... want hij doet gwoon nix en kan dan nix anders dan op Abort klikken... (ik heb een half uur gewacht)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gys/pics/AGK.JPG

kan iemand me dan hiermee helpen ?!
in ieder geval wel bedankt :)

[ Voor 5% gewijzigd door Spider.007 op 25-07-2004 12:11 . Reden: alt+printscrn kan ook trouwens ]

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
weet je zeker dat ie niets aan het doen is ?
want als het goed is is ie gewoon bezig met encoden, dit kan vrij lang duren afhankelijk van je CPU snelheid (volgens mij duurt het wel een uurtje of 3, 4)

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

Verwijderd schreef op 24 juli 2004 @ 17:04:
(ik heb een half uur gewacht)
nog langer wachten en intussen kijken in je taakbeheer enzo.

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Gys, welkom op GoT :Y)

Het is wellicht handig om het sticky topic (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/Sticky_off.gif) Welkom in Software Algemeen: FAQ & Beleid (updated: 19-07) door te lezen. Sticky topics zijn eigenlijk altijd "must-read" topics; ze zijn niet voor niets sticky gemaakt :P
Die FAQ bevat onder SA FAQ: multimedia een aantal links naar sites met tips - dit staat in de FAQ juist omdat dit al zo vaak is gevraagd & beantwoord O-)

Elk van de howto's die je daar - en in dit topic - vindt zou moeten werken. Maar zoals gezegd niet in een kwartiertje. Dat omzetten kan afhankelijk van je hardware uren of uuuuren duren...

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Hehe een avitje comprimeren duurt toch wel langer dan een half uurtje hoor. Probeer anders eens smartripper, neem dan flaskmpeg ofzo.
Easy divx kan je ook gebruiken, gans gemakkelijk :)

Verwijderd

Topicstarter
Héél erg bedankt iedereen want het is nu eeiindelijk gelukt :)
couldn't do it without you.. O-)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op 25 juli 2004 @ 12:09:
Héél erg bedankt iedereen want het is nu eeiindelijk gelukt :)
couldn't do it without you.. O-)
Mooi :) Zou je er in het vervolg even op kunnen letten dat de screenshots die je post niet te groot zijn? Gebruikl alt+printscreen om het actieve venster te dumpen ipv het hele scherm. Verder kun je je plaatje verkleinen door [img=600] in te tikken. :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1