Hoi,
Ik heb een of ander zeer hardnekkig virusje, een keylogger. Wat ik niet begrijp:
- ik weet dat het gaat om de bestanden 'adarros.dll' en 'asuigg.dll'
- ik kan ze vinden in de windows\system32
- ik kan ze niet deleten (dus zijn ze in gebruik)
- in de taskmanager zijn ze NIET terug te vinden
McAfee was wel geinstalleerd, maar die wordt ergens door afgesloten bij het opstarten (de trojan?). Als je dan McAfee met pijn en moeite aan de praat krijgt, verwijst ie dus inderdaad naar bovengenoemde dll bestanden, en zegt er bij dat het een keylog-mxx.dll trojan is. Maar die vind ik nergens terug ?!?!
Norton krijg ik niet geinstalleerd, die blijt na opstarten zeggen 'there has been tampered with the safety of Norton Antivirus' of iets dergelijks (excuse my english)
Dus nu weer terug bij McAfee...
Ervaring? Tips? Ik word er gestoord van...
Ik heb een of ander zeer hardnekkig virusje, een keylogger. Wat ik niet begrijp:
- ik weet dat het gaat om de bestanden 'adarros.dll' en 'asuigg.dll'
- ik kan ze vinden in de windows\system32
- ik kan ze niet deleten (dus zijn ze in gebruik)
- in de taskmanager zijn ze NIET terug te vinden
McAfee was wel geinstalleerd, maar die wordt ergens door afgesloten bij het opstarten (de trojan?). Als je dan McAfee met pijn en moeite aan de praat krijgt, verwijst ie dus inderdaad naar bovengenoemde dll bestanden, en zegt er bij dat het een keylog-mxx.dll trojan is. Maar die vind ik nergens terug ?!?!
Norton krijg ik niet geinstalleerd, die blijt na opstarten zeggen 'there has been tampered with the safety of Norton Antivirus' of iets dergelijks (excuse my english)
Dus nu weer terug bij McAfee...
Ervaring? Tips? Ik word er gestoord van...
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2004 13:37 ]