Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

casemodding

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben ook van plan om mijn nieuwe computer te gaan modden. Ik wil graag een kast die aan 1 of 2 kanten doorzichtig is. Daarnaast wil ik hele mooie lampen. Dus als iemand nog hele leuke/speciale lampen weet, dan hoor ik het graag.

Maar waar het eigenlijk om gaat: Ik ben op zoek naar winkels in de buurt van Leiden\Alphen a/d Rijn waar ze deze spullen verkopen zodat ik eens kan kijken hoe sommige dingen er uit zien.

Verder ben ik ook op zoek naar sites waar je ééécht een goed beeld krijgt. Dus niet een site waar ze een 1 bij 1 cm plaatje hebben met een vage achtergrond waar je niets op ziet. Dus echt mooie afbeeldingen waar je een goed beeld kan krijgen.

Ten slotte ben ik nog opzoek naar de kast zelf. Ik wil niet 1 of andere vreemd uitziende kast, maar echt 1 met stijl liefst beneden 130 euro. Ook hier wil ik graag winkels van en sites met zeer goede afbeeldingen. Thanx.

Verwijderd

Al eens de "search" gebruikt? :?

Is te vinden in de menubalk bovenaan de pagina... })

Lijkt me stug dat daar niets naar voren komt dat kan helpen... :X

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-11 17:20

Quintus

Eg wel! Dus....

Hiervoor heeft men zoekmogelijkheden op dit forum en Google en een eigen gezond verstand nodig.
Dan is het vinden van wat je ervan niet moeilijk meer. :*)

Kortom wat heb je zelf al gedaan om te vinden wat je wilt?

Unknown

Verwijderd

Bezoek eens een aantal onlineshops uit de Pricewatch (behuizingen, verlichting etc) en de CME Faq. Voor lokale shops kun je kijken in de Gouden Gids of de postcode functie uit de Pricewatch. Voor plaatjes kun je oa ook Google-images gebruiken.

Neem de forumFaq eens goed door zodat je een beter idee hebt wat wij verwachten alvorens je een topic opent. ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2004 13:08 ]

Dit topic is gesloten.