Ik ben nog op zoek naar een mooie DVD-Speler, en dan het liefst een nieuwe (aangezien ik niet zo héél veel vertrouwen heb in de duurzaamheid van de wat goedkopere apparaten). Mijn oog is gevallen op de Harman Kardon DVD 22 (ongeveer € 220,-), die naar mijn idee alles aan boord heeft om lekker rustig en ongestoord met mooie kwaliteit een DVD'tje te kijken. Voor CD's heb ik altijd nog de Sony X55ES, dus dat is geen probleem. Hij gaat in principe alleen voor DVD's gebruikt worden. Nou is mijn vraag: zijn er mensen die dit apparaat kennen en die hun ervaringen willen delen? Hoe zit het trouwens met de duurzaamheid van de CD/DVD-spelers van Harman Kardon? Ik hoor het graag.
Verwijderd
nou ik heb de hk 22 dvd speler en ik moet zeggen een eenvoudig ding wat doet wat i moet doen... slik ook mijn zelf gebrandde mp3 cd-tjes. Over duurzaamheid kan ik je weinig vertellen want ik heb dat ding nog maar 2 maanden.
Wel is het zo dat bij een volgend nummer soms een halve seconde wordt ingeslikt.
Wel is het zo dat bij een volgend nummer soms een halve seconde wordt ingeslikt.
Schijnt wel een juweeltje te zijn vwb audio weergave.
Qua beeld weergave moet het gewoon een heel goed ding zijn.
Deze DVD22 staat al lang op mijn lijstje, icm de in dezelfde lijn ontwikkelde AVR430 receiver. Als je die twee bij elkaar zet, heb je gewoon een vette hifiset, zowel qua sound als qua looks imo..
Dat plaatje zou er dan zo uit moeten gaan zien. De DVD22 en de AVR430 hebben de zelfde styling als de hier getoonde Ultimate X Limited Edition die ter ere van het 50 jarige jubileum is uitgebracht.
Qua beeld weergave moet het gewoon een heel goed ding zijn.
Deze DVD22 staat al lang op mijn lijstje, icm de in dezelfde lijn ontwikkelde AVR430 receiver. Als je die twee bij elkaar zet, heb je gewoon een vette hifiset, zowel qua sound als qua looks imo..
Dat plaatje zou er dan zo uit moeten gaan zien. De DVD22 en de AVR430 hebben de zelfde styling als de hier getoonde Ultimate X Limited Edition die ter ere van het 50 jarige jubileum is uitgebracht.