Toon posts:

N00B-vraag MSI K8N Neo - PLZ HELP!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allen,

Ik heb net een nieuwe comp aangeschaft met een MSI K8N Neo erin.
Deze heeft een on-board 10/100 LAN.

Nu is mijn vraag: moet ik alsnog een ehternet-kaart aanschaffen om op mijn ADSL te kunnen. Ik heb de TCP/IP goed ingesteld (op automatisch) en de LAN is 'connected', toch kan ik niet op internet......
Ipconfig geeft ook niets weer in Run: <cmd>

Ik snap er geen hout van! REACTIE PLZ!!! :'(

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Wat voor adsl modem heb je?
Ik heb hier ook een onboard lan, zit via een switch gekoppeld aan mijn modem en die geeft via DHCP een ip uit.
Meer info is wel handig over je situatie. :)

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 01:43

Turkish

zhé germans

Zie je je onboard LAN normaal dus zonder uitroepteken in je apparaatbeheer? Je hoeft namelijk geen extra ethernet aan te schaffen als er al eentje onboard zit ;)

Kijk ook eens bij netwerken wat er aan de hand kan zijn met je ADSL

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ff de drivers installeren die op het cd'tje staan, want volgens mij herkent windows XP (of lager) die netwerkkaart nog niet automatisch.

Verwijderd

Palomar schreef op 24 juli 2004 @ 12:13:
ff de drivers installeren die op het cd'tje staan, want volgens mij herkent windows XP (of lager) die netwerkkaart nog niet automatisch.
Klopt had ik ook last van. Deze onboard netwerkkaart wordt niet standaard ondersteunt door Win XP

offtopic: het is een 10/100/1000 kaartje :*)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-08 17:20
Ali Baba II, eerste stap is je topic/vraag in het juiste subforum posten en PMG is niet de juiste plek voor dit soort vragen, je moet hiervoor in http://gathering.tweakers.net/forum/list_category/7 zijn. Vervolgens neem je de FAQ door welke in het desbetreffende subforum staat en probeert aan de hand daarvan het een en ander, hier de FAQ inclusief troubleshooter: FAQ Network Troubleshooting en start vervolgens evt. een topic met deze policy in het achterhoofd: Starten van topics in NT *lezen*

Veel plezier :)

Oh ja, laat een schreeuw om help achterwege in de topictitle; de bedoeling van veel topics is juist hulp ;)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.