Toon posts:

Linksys WUSB54G probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het huilen staat mij inmiddels nader dan het lachen.....

Ik heb gisteren een Linksys WUSB54G gekocht voor mij draadloze netwerk. Ik had er eerst een PCI-kaart inhangen met antenne maar die is op een hele knullige manier afgebroken. Ik raad dan ook iedereen af om een kaart te kopen met een antenne omdat nogal makkelijk breekt. Maar goed dan maar een USB dinnetje gekocht.
Het maffe is dat ik maar 1Mbps krijgt met dat ding. Ik heb de nieuwste drivers van de Linksys site gedownload (1.08) maar nog steeds niets. Heb windows XP met service pack 1 dus USB2.0 werkt ook gewoon goed. Het wordt nog maffer als je weet dat ik ook een laptop heb met draadloze PCMCIAkaart heb en als ik die op dezelfde plaats zet als mijn WUSB54G dat ik dan met de laptop wel 36Mbs haal. Ook is de ontvangst van de laptop een stuk beter dan de WUSB54G. Is iemand bekend met die probleem....?

Alvast bedabkt

• NH298
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-10-2021
Ik heb begin deze week ook de WUSB54G gekocht (Dixons actie), eerst op een USB1.1 poort gezet en ik kreeg idd 1 Mbps. Later alle drivers verwijderd en op een USB2.0 poort gezet, en toen de laatste drivers van de Linksys site gehaald, werkt nu perfect op 54 Mbsp.

System specs