Toon posts:

Foutmelding Foto copiëren

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als ik bij mijn afbeeldingen een foto naar cd wil copiëren krijg ik het volgende te zien : Kan DSC00957 niet copiëren.
De bestandenop deze CD-rom hebben het kenmerk alleen lezen .
U kunt wel nieuwe bestanden op deze beschrijfbare CD zetten , maar deze zullen de bestanden op de CD vervangen.
Een paar maanden geleden kon ik wel copiëren van mijn afbeeldingen naar CD.
Ik heb zelf Windows XP Pro .
Mijn software van CD RW : pinnacle instant .
Wat zou het probleem kunnen zijn ?????
Als jij mijn vraag kunt beantwoorden heel graag zelfs>
Alvast Hartelijk Dank

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Heb je al andere cd's geprobeerd? En een ander brandprogramma. Op de site van nero, www.ahead.de, kun je een demo versie downloaden.

Verwijderd

Topicstarter
Noork schreef op 24 juli 2004 @ 11:02:
Heb je al andere cd's geprobeerd? En een ander brandprogramma. Op de site van nero, www.ahead.de, kun je een demo versie downloaden.
Het copiëren wat ik bedoel gaat normaal toch normaal bij {mijn afbeeldingen} en kun je foto,s copriëren rechtsstreeks.

Verwijderd

probeer het eens met die ingebouwde fiktool van windows. wil dat wel werken dan weet je iig dat het aan je software ligt :)

• Noork
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 juli 2004 @ 11:12:
[...]

Het copiëren wat ik bedoel gaat normaal toch normaal bij {mijn afbeeldingen} en kun je foto,s copriëren rechtsstreeks.
Ik snap er geen ruk van wat je nou bedoelt. Bedoel je dan dat je van een cd naar de "mijn afbeelingen map" wilt copieren? Of andersom op een cd branden?

• Nielson
  • Laatst online: 07:49
Verwijderd schreef op 24 juli 2004 @ 10:54:
Als ik bij mijn afbeeldingen een foto naar cd wil copiëren krijg ik het volgende te zien : Kan DSC00957 niet copiëren.
De bestandenop deze CD-rom hebben het kenmerk alleen lezen .
U kunt wel nieuwe bestanden op deze beschrijfbare CD zetten , maar deze zullen de bestanden op de CD vervangen.
Het staat er toch gewoon ? Op de cd staat al een bestand met die naam, en als je deze nogmaals erop zat zal hij de oude overschrijven.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ehm, mjah :)

Sorry - maar dit is echt niet helemaal de bedoeling van Gathering of Tweakers.net :)

Wat ik ontbreek in je topic kan ik hier wel gaan neerzetten, maar aangezien ik je geen moeite zie doen, ga ik dat ook niet doen :) In plaats daarvan verwijs ik je naar een eerdere post van mij: [rml]elevator in "[ IE] Beeldscherm resolutie*"[/rml] :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.