[Outlook 2003] Mail 15 MB Postvak UIT

Pagina: 1
Acties:
  • 351 views sinds 30-01-2008

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-07 18:35
Zelf zit ik met het probleem dat ik een mail heb willen sturen van 15 MB vanuit mn outlook naar een 2 GB account dat ik bezit maar nu krijg ik die mail van 15 MB niet meer uit mijn Postvak UIT. Het klikken - rechtermuisknop - verwijderen lukt niet.

Even ter verduidelijking:

Afbeeldingslocatie: http://img24.exs.cx/img24/5770/mail_15MB.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img24.exs.cx/img24/3285/account.jpg
Mail dat in Postvak UIT zit ...

als ik dan mijn outlook wil afsluiten dan krijg ik volgende melding (die normaal is):

Afbeeldingslocatie: http://img24.exs.cx/img24/1327/melding.jpg

Hoe kan ik die mail uit mijn Postvak UIT krijgen want dit vertraagt mn outlook volledig ...

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:26
Wat voor foutmelding geeft hij dan bij verwijderen van de mail?

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:10
Edit, sorry heb start post niet goed gelezen 8)7
Bij werkte het wel als je de internet verbinding helemaal uitschakeld (kabel los gegooit)

[ Voor 122% gewijzigd door Ad de Jong op 24-07-2004 10:15 ]

Mijn profiel op Discogs

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

En <delete> en <shift> + <delete> werken niet?

Misschien helpt het als je kiest voor offline werken in de Internet Explorer voor je Outlook opstart.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Harm
  • Niet online
En het gewoon laten versturen van die mail, is dat een optie?

• nvidia
MADG0BLIN schreef op 24 juli 2004 @ 10:12:
Wat voor foutmelding geeft hij dan bij verwijderen van de mail?
Als ik via rechtermuisknop - verwijderen doe of via shift + delete krijg ik volgende melding:

Afbeeldingslocatie: http://img11.exs.cx/img11/685/melding_na_shift_delete.jpg

ookal zet ik de optie offline-werken aan!
Harm schreef op 24 juli 2004 @ 12:53:
En het gewoon laten versturen van die mail, is dat een optie?
Wat bedoel je hiermee??

• Harm
  • Niet online
Nou, als bij mij iets in Postvak UIT staat, dan is het de bedoeling dat het bericht verzonden wordt. Als ik vervolgens op F9 druk, dan gebeurt dat ook daadwerkelijk en verdwijnt het e-mailtje uit Postvak UIT en verplaatst het zich én naar de computer van de ontvanger én naar de map Verzonden Items. Gewoon het versturen van de e-mail zoals alle andere e-mails dus :) .

Verwijderd

Computer al opnieuw opgestart (zonder internetverbinding) en vervolgens geprobeerd de mail te verwijderen?

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Harm schreef op 24 juli 2004 @ 14:06:
Nou, als bij mij iets in Postvak UIT staat, dan is het de bedoeling dat het bericht verzonden wordt. Als ik vervolgens op F9 druk, dan gebeurt dat ook daadwerkelijk en verdwijnt het e-mailtje uit Postvak UIT en verplaatst het zich én naar de computer van de ontvanger én naar de map Verzonden Items. Gewoon het versturen van de e-mail zoals alle andere e-mails dus :) .
Precies, en dan wat langer wachten dan normaal voordat je cancelled, want deze mail is 15MB groot!

Verder kan je ook nog eens proberen Outlook in safe mode op te starten door CTRL vast te houden als je Outlook start.

Wees consequent, maar niet altijd

• tato
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-07 22:30
Ik heb dit probleem een tijdje geleden ook gehad.

Je moet dus een x op verzenden/ontvangen klikken.
Dan krijg je zo een venstertje waar je de vooruitgang kunt zien.

Vervolgens klik je op taak annuleren. En zo moet het opgelost zijn.

• nvidia
Toen ik in safe-mode geprobeerd heb in outlook te geraken ging het zonder problemen om de mail te verwijderen ....

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:33
Ook schreef op 24 juli 2004 @ 17:36:
[...]

Verder kan je ook nog eens proberen Outlook in safe mode op te starten door CTRL vast te houden als je Outlook start.
Weer wat geleerd, ik had laatst ook een probleem en wist niet hoe je dat moest oplossen.
Thnx :) 8) _/-\o_

• nvidia
ID-College schreef op 24 juli 2004 @ 22:32:
Weer wat geleerd, ik had laatst ook een probleem en wist niet hoe je dat moest oplossen.
Thnx :) 8) _/-\o_
Yup inderdaad, maar hier op GOT leer je wel vaker es iets bij hoor ... Nogmaals dank for the solution.

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Mooi zo; graag gedaan :)

Wees consequent, maar niet altijd

• writer
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-07-2025
Outlook had bij mij dus ook de nare eigenschap om berichten die groter dan 10MB zijn niet te willen verzenden met Hotmail. Helaas is het bericht vervolgens dus niet te verwijderen of te verplaatsen. De oplossing om outlook in safe mode op te starten werkte helaas niet. Uiteindelijk heb ik Windows in safe mode opgestart en daarna Outlook in safe mode. Pas toen kon ik het mailtje verwijderen..

Ik denk ik post het even, misschien heeft iemand er nog wat aan...

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Da's heel vriendelijk, maar om daar nu een topic van bijna twee jaar oud voor te schoppen is ook weer een beetje overdreven ;)

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-07 14:28

Frenkpie

"Crocs Rule !"

nee is niet nutteloos want nu heb ik weer een manier om dit probleem (heb een 18 mb mailtje vastzitten in me postvak uit) op te lossen. ik ga het proberen thnx !

alleen werkt dit niet voor mij :( ik krijg de melding dat de toegang wordt geweigerd (wanneer ik met administrator inlog kan ik outlook niet eens openen)

Oke ik heb het opgelost:
- backup maken van postvak in, verzonden items etc.
- de map: "C:\Documents and Settings\<gebruikersnaam>\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook" openen en alle PST files verwijeren.
- Outlook openen en een nieuwe PST file laten aanmaken, account weer instellen, back-up terugzetten en het werkt weer.

[ Voor 87% gewijzigd door Frenkpie op 06-12-2006 22:23 ]

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

8)7

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.