Toon posts:

Creative SoundBlaster Audigy 2 ZS

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om de Creative SoundBlaster Audigy 2 ZS aan te schaffen omdat ik niet echt te vreden ben met het geluid wat standaard op het asus bord zit.

Maar wat ik dus niet kan vinden op de kaart van SB is of ik intern de case koptelefoon aansluiting kan gebruiken.

De in en out van de kaart gebruik ik voor de versterker, maar het zou dus wel handig zijn als ik de koptelefoon gewoon via de aansluiting van de case kan inpluggen.

Heeft iemand hier ervaring mee?

• AngelusHD
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-06 18:37
Hmm ik ook omdat me soundstorm niet echt lekker klinkt in UT2004 .. de rest is ie echt goed maarja speel ut2004 het meeste dus ...

wats het verschil tussen Creative SoundBlaster Audigy 2 en de Creative SoundBlaster Audigy 2 ZS

lol ik dacht 1 soort van audigy 2 maar er zijn er wel 11 soorten

• Johnny E
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:47

Johnny E

Dôh !!

Officieel kan je de case in- en outputs niet aansluiten op de Audigy 2, echter middels de J1 connector is dit weldegelijk mogelijk.

Je zal echter moeten improviseren mbt het bevestigen (duct tape doet wonderen), of naar de lokale electro speciaal zaak om een connector te kopen welke past.

Afbeeldingslocatie: http://images.soundblaster.com/products/gallery/new/a2zs_04big.jpg

De J1 connector is de witte aansluiting welke je aan de linker kant ziet.

Het verschil tussen de Audigy 2 en Audigy 2 ZS is 5.1 t.ov. 7.1 geluid.

Specs!

• AngelusHD
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-06 18:37
pff ik zie 1 uitgang op mijn nforce mbors (lijkt als een coaxiale wat op je dvd meestal zit) nu heb ik die verbonden met me versterker (sony QS serie) maar hoor geen drol als ik met headset in die phono zet

wat doe ik verkeerrd :x

Verwijderd

Topicstarter
Thnx Johnny E, ga ik dat even wat verder uitzoeken. ;)

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-05 18:21
angelus20 schreef op 24 juli 2004 @ 15:07:
pff ik zie 1 uitgang op mijn nforce mbors (lijkt als een coaxiale wat op je dvd meestal zit) nu heb ik die verbonden met me versterker (sony QS serie) maar hoor geen drol als ik met headset in die phono zet

wat doe ik verkeerrd :x
das een digitale uitgang, ondersteund je versterker dat wel?

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21:46
Is het ook mogelijk daarbij dan je microfoon intern aan te sluiten? :)

• -=unicron=-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-06 08:17

-=unicron=-

Betrayal can never be forgiven

Kijk eens op http://www.soundblaster.com/products/Audigy2ZS_platinum_pro/

Ik zelf heb een Sound Blaster Audigy 2 ZS Platinum Pro om dat ik geld mog uit geven van een PC pirve project. Maar voor games en wat MP3 en DVD heb je aan een Sound Blaster Audigy 2 ZS zat aan.

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-08 10:16
UNICRONBOT schreef op 24 juli 2004 @ 19:36:
Kijk eens op http://www.soundblaster.com/products/Audigy2ZS_platinum_pro/

Ik zelf heb een Sound Blaster Audigy 2 ZS Platinum Pro om dat ik geld mog uit geven van een PC pirve project. Maar voor games en wat MP3 en DVD heb je aan een Sound Blaster Audigy 2 ZS zat aan.
Een soundblaster lieve zou ook prima voldoen alleen is de emu10k1 chip nogal buggie :p.
Pagina: 1