Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Waar vind ik oordopjes voor mijn HP iPaq

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil mijn iPaq 1915 nu eens voor iets anders gebruiken dan Outlook, Excel en Word. Namelijk als MP3-Player. Hier heb ik wel oordopjes voor nodig, en wel oordopjes met een 2.5mm Jack Plug.

Ik heb op site van HP gekeken, daar waren wel oordopjes te vinden, maar dan betaalde ik iets van 30 Euro voor een paar oordopjes van een (mij) onbekend merk waarvan ik totaal niets afweet.

Ik dacht dus dat moet goedkoper en beter kunnen, maar hoe? Ik heb gegoogled en de search gebruikt. Bij het eerste kom ik vooral Headsets tegen, dit zoek ik dus niet. Die heb ik al, maar muziek luisteren doe je toch liever met twee oordopjes.

Dus weet iemand een leverancier of web-shop die deze tegen een schappelijke prijs en goede kwaliteit levert?

Ik weet dat je voor goede oordopjes veel betaald en dat ben ik (tot op zekere hoogte) bereid, maar dan moet ik wel kwalitatief goed spullen krijgen.

Verwijderd

2,5mm jackplugjes om te solderen kun je kopen bij je lokale electroshop. Ook je AVshop heeft vast wel 6,25/3,5>2,5mm verloopjes te koop, al dan niet in plug of met stukje kabel-uitvoering.

Dan kun je letterlijk elke koptelefoon naar wens gebruiken, als kwaliteit zo van belang voor je is ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2004 02:54 ]

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Bijna iedereen die ik ken met een ipaq uit die serie heeft voor 5 EUR een 2.5 -> 3.5 mm plugje gekocht, en gebruikt die. Te vinden bij de BCC, IT's, Mediamarkt, Dixons, etc.

[ Voor 20% gewijzigd door Stereotomy op 24-07-2004 02:56 ]

Alors.

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:49

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Stereotomy schreef op 24 juli 2004 @ 02:55:
Bijna iedereen die ik ken met een ipaq uit die serie heeft voor 5 EUR een 2.5 -> 3.5 mm plugje gekocht, en gebruikt die. Te vinden bij de BCC, IT's, Mediamarkt, Dixons, etc.
2,95 @ MediaMarkt :)
Ik heb hem ook voor mijn 1915 :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat er verloopjes zijn, maar als ik mijn PDA in mijn borstzakje bewaar steekt dat dan niet 'veel' uit, want het past nu precies.

Verwijderd

Neem een verloop met een stukje snoer (http://www.expansys.nl/i/l/l104589.jpg). Op die manier heb je gewoon een normale 2,5mm haakse stekker in je iPaq zitten - en kun je de 3,5mm female er gewoon uit laten hangen. Voordeel: als je met het snoer blijft hangen van je koptelefoon gaat hij gewoon los bij de 3,5mm insteker en blijft je iPaq jack tiptop.

En anders gewoon een haakse 2,5mm stekker op je favoriete koptelefoon zetten.

Om de prijs hoef je het niet te laten: een haakse 2,5mm stekker kost minder dan 1 euro, een verloop minder dan 3 euro.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2004 04:40 ]

Pagina: 1