Toon posts:

Inloggen lukt niet bij steam?

Pagina: 1
Acties:
  • 708 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik had ooit een account aangemaakt, ik weet (bijna) zeker dat ik het wachtwoord van deze account nog weet (cd key en e-mail adress waarop ik heb geregistreerd weet ik ook nog) maar als ik op login klik zegt hij dat het fout is.

Ik heb mijn wachtwoord ook al proberen op te vragen, en elke keer staat er dat er een mailtje zou worden gestuurd met mijn gegevens, maar ik ontvang nooit een mailtje???

Heeft iemand een idee hoe dit komt, en hoe ik alsnog mijn account weer actief kan maken? Een nieuwe account maken gaat trouwens niet want dan zegt steam als ik de cd key van een spel invul dat dit al door een andere (mijn oude) account word gebruikt. Weet iemand hier een oplossing voor?

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
hoe log je in?

je username is dus niet 'nijntjepluis' (ofzo)
maar nijntjepluis@whateverjeispis.com
dit doen veel mensen fout..

offtopic:
zet is wat enters in je topic. maakt het een stuk leesbaarder

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

Topicstarter
BasieP schreef op 24 juli 2004 @ 00:29:
hoe log je in?

je username is dus niet 'nijntjepluis' (ofzo)
maar nijntjepluis@whateverjeispis.com
dit doen veel mensen fout..

offtopic:
zet is wat enters in je topic. maakt het een stuk leesbaarder
Mja dat wist ik al... ik gebruik mijn e-mail adress als usernaam... maar hij zegt dat mij wachtwoord niet klopt... En ze sturen me dus geen mailtje :/

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-11 18:47

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Zou het niet kunnen zijn dat je email adres daar niet gebruikt hebt? dan kan het A kloppen dat je niet kan inloggen en B dat je geen password op dat email adres krijgt toe gestuurd.

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

• zoooper
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
het kan ook aan de nieuwe steamupdate liggen.. daar zijn erg veel probs mee atm... zelf kan ik wel in steam maar CS werkt voor geen meter meer...

Verwijderd

Topicstarter
SithWarrior schreef op 24 juli 2004 @ 00:39:
Zou het niet kunnen zijn dat je email adres daar niet gebruikt hebt? dan kan het A kloppen dat je niet kan inloggen en B dat je geen password op dat email adres krijgt toe gestuurd.
Dat is het niet :/ bij retreive lost account reageert hij gewoon op mijn e-mail adress (voor zekerheid ff gechekt, hij reageert niet als je daar onzin invult) dus hij heeft mijn account wel herkend. Hij zou dan een mailtje moeten sturen met een code en mijn geheime vraag, maar hij stuurt hem gewoon niet :P

Verwijderd

Topicstarter
Topic kan dicht nu hoor... Ik denk dat steam gewoon een tijdje down lag oid, want nu krijg ik wel gewoon mail van ze.

• MaZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 30-11 06:13
zoooper schreef op 24 juli 2004 @ 00:40:
het kan ook aan de nieuwe steamupdate liggen.. daar zijn erg veel probs mee atm... zelf kan ik wel in steam maar CS werkt voor geen meter meer...
Kan sinds eergister plotseling helemaal niet meer inloggen... :?

• Dieter
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07-2021
Ik heb vandaag ook Steam problemen.

"Problem with the server or your internet connection". Ik had graag geweten welke van de twee het was aangezien ik ook een eMule bak heb geconfigged. Ik vermoed dat deze VEEL connecties maakt en dat steam er niet mee overweg kan.

Iemand deze ervaringen of is er een Steam probleem ?

(ik heb een Linksys router / switch / accesspoint)

• Fiddle
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik wilde net ook haast een topic openenen... ik kan ook niet mer inloggen sinds vandaag (zondag 25-jul) met de melding..

Could not connect to the steam network
This cuold be due to a problem with you're internet connection, or with the steam network. Please visit steam powered for more info.

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

• Dieter
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07-2021
Fiddle schreef op 25 juli 2004 @ 15:35:
Ik wilde net ook haast een topic openenen... ik kan ook niet mer inloggen sinds vandaag (zondag 25-jul) met de melding..

Could not connect to the steam network
This cuold be due to a problem with you're internet connection, or with the steam network. Please visit steam powered for more info.
ja ik dus ook ... in ieder geval staat er op de steam website helemaal niets boeiends.

Ik vermoed dat er dus een algemeen probleem is ?

Verwijderd

Aarg, ik ken niet eens updaten |:(

"Geweldig systeem" maar als er een update uitkomt ligt het plat..

ze doen het net andersom dan Microsoft >:)

kijken hoelang het dit maal duurt...

Edit: updaten gelukt, maar nu loopt hij te zeuren dat hij mijn account niet kan vinden terwijl ik mijn wachtwoord opvraag :'(

nog meer mensen hier last van???? :? :?

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2004 15:53 ]

• Fiddle
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
GOOD!! then it's not just me!! :D ik haat steam... nou jah... dan maar ff cs:cz tegen bots spelen ..zucht.. STEAM SUX!!

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Verwijderd

Goed, dit topic gaat nergens meer over (geflame / topic kaping). Als Steam het niet doet en het heeft het wel gedaan bij je, dan kan je er vanuit gaan dat het tijdelijk is.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2004 21:20 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.