Toon posts:

Ati Radeon en Video-in

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet hoe ik video-in aan de gang moet krijgen, heb een s-video en scart-kabel.

Kan iemand mij vertellen hoe ik beeld krijg op mijn monitor?

Alvast bedankt.

Verwijderd

Dit heb ik nou ook, zodra ik het capure programma probeer op te starten, geeft ie een foutmelding dat ik eventuele drivers niet goed geinstaleerd zou hebben.. VAAG!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:29

JT

VETAK y0

hmmmm...wat heb je nou weer aan een s-vhs kabel ? Als je mou goed achterop de kaart leest, dan zie je dat de s-vhs poort uit is, aleen 1 composite is in.... :z Maakt nix uit hoor :)

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Als je de video-in wilt gebruiken
dan moet het prog. WEBTV geinstalleerd
zijn!!!!!!!!!

deze webtv zit bij windows en alleen bij de engelse versie dus w98se of winme engels..

ik zat ook met dat probleem en heb nu de engelse winme en daarbij zit ook webtv en alles werkt perfect......

als je al de engelse versie heb, dan moet je naar de control panel gaan en dan add/remove programs kiezen, kies windows setup en in het lijstje moet webtv staan, vink deze aan en hij installeerd hem................

Johan

Verwijderd

Met de NL versie van Win ME gaat het ook. Zoek maar eens in de threads op dit forum naar alle radeontopics (search op %radeon%).

Ik ga het niet NOG eens uitleggen.

Dus hupsakee, ga maar eens kijken. Het werkt perfect.

Verwijderd

punt 1 Gebruik de search eens.
punt 2 zonder WebTV kan het ook
punt 3 je moet een scart kabel hebben die kan switchen tussen IN en OUT. Bij de gamma kan je ze halen.
punt 4 ow ja krijg je een foutmelding dan moet je maar eens de USB 1.08 drivers installeren. Toen gingen bij mij de problemen weg.
Pagina: 1