Toon posts:

PC beeld op televisie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
idd al 101 topics hierover...
ik zoek echter een programma waarbij men het beeld dat op de tv komt (het zou vanuit een laptop zijn, dus vanuit de s-video uitgang) apart krijgt te zien in het beeldscherm van de laptop zelf en het dus ook van daaruit kan besturen...

Ik wil dus niet dat op gelijk welk ogenblik de muis en windows achtergronden te zien zijn op de tv. En terwijl er bv een powerpoint presentatie loopt op de s-video uitgang wil ik kunnen werken aan een website bv maar in een klein gedeelte van het scherm wil ik wel die pps presenatie zien...

Dus vraag is deels soft deels hard
heb ik daarvoor tweede beeldkaart nodig ? zoja externe of kan ik een tweede beeldkaart in een laptop krijgen (?!)

en deels soft natuurlijk bestaat hiervoor een programma en zoja de naam :)

Ik heb al gegoogled en gesearched hier, maar deze vraag is moeilijk samen te vatten in 3 of 4 kernwoorden...

Alvast bedankt voor alle hulp ;)

Verwijderd

je zou zowieso dual monitor kunnen draaien, en dan op de ene de presentatie draaien, en dan zorgen dat je niet met je muis op dat beeldscherm komt..

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 20:53

Caveman

whahoehaha

Wat jij wilt zit gewoon standaard in windows.... Als je de juiste drivers heb geinstalleerd dan moet windows de sVCD uigang zien als een dual monitor systeem (dat wordt dus je 2e monitor) en in dat scherm kun je gewoon bv. ful screen een filmpje afdraaien en in het ander scherm kun je gewoon werken.

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

• Hoholi
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-12-2025

Hoholi

The only one

Moet de videokaart wel dual-screen support hebben vb. "Nview" en moeten TV en monitor op verschillende resoluties en refresh-rates kunnen draaien (TV = 50 hz.)

Religion is Opium for the Masses

Verwijderd

Topicstarter
nah het zou plasma scherm zijn
dus die hebben al svideo ingang (handig) en que frequuentie is dat dus geen probleem dacht ik

• Kwomkwommr
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-08 21:56
Nvidia kaarten kan je Dubbel scherm maken :D

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-08 12:56
litle190 schreef op 25 juli 2004 @ 20:58:
Nvidia kaarten kan je Dubbel scherm maken :D
Net zoals vele andere kaarten...

Ati, Matrox, S3 anyone?

[ Voor 4% gewijzigd door Roberto op 25-07-2004 21:00 ]

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-08 20:02
Bij een Ati kaart kon ik hier dit weekend geen dualview voor elkaar krijgen anders. :(
Ik kon alleen het bureaublad uitbreiden naar rechts of onderen. De taakbalk werd dus ook verbreed en dergelijke ipv op monitor 1 blijven.
Pagina: 1