Lampjes zijn niet echt nodig vind ik, ik heb zelf ff 1 gemaakt.
Deze kan de fans in en uitschakelen, en met het ijzeren schakelaartje kun je de voltage regelen tussen 12Volt en 7Volt.
Zeer effectief!
Whatever.

FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Ik wil een 3-standen schakelaar met leds. Kun jij het voor me maken voor een prikkie?
btw echt goedkoop was het niet, schakelaartje 6,95 p/s, stekker/contrastekker 4,95 per setje, wat draad in de gewenste kleur en ik was weer 50 piek verder.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
anders wil ik wel ff een voor je inelkaar flansen..
heb zelf een die het volgende kan :
uit, 5 volt (led rood), 7 volt(led geel), 12 volt (led groen)
kosten aan onderdelen 3 tientjes ofzow!
Verwijderd
Kan je me adden #41505996
tnx
Verwijderd
Verwijderd
Drukknoppen vind ik idd ook mooier. Hellfire had ook mooie drukknoppen alleen die waren alleen voor aan en uit
Verwijderd
ps HE RAZOON reageer ff op icq!!!
PICS plz...
aangezien ik 4 switches in zo'n 3,5" frontplate heb gemaakt, had ik geen plek meer voor lampjes, maaar aangezien ik switches heb is het ook niet nodig, want dan kan je zo al zien waar zo op staan.
btw: ik wat al voor onder een tientje klaar, (boortjes en moormachine niet meegerekend) wat hebben jullie nog meer gebruikt behalve dan 4 switches en wat draad?
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Verwijderd
heb het volgende gebruikt :
2 duocolor leds
2 3*4 schakelaar
2 molex connector male
1 molex connector female
1 printplaatje
2 draaiknoppies voor de schakelaars
1 kisse om de boel in de zetten
4 diodes
6 weerstanden
en wat krimpkous!
dat is toch prachtig spul
niet duur, en alles ziet er netjes uit, zelfs mijn soldeerwerk
het nadeel is dat onze föhn niet warm genoeg is, en ik met alles naar de keuken moet, maarja, er zijn ergere dingen
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
b.v. met voor elke fan een lcd schermpje
waarop je het toerental kunt aflezen????
Want dat lijkt me de uitieme Fan bus

in het groot www.geocities.com/aka_botoo/baybus2.jpg

in het groot www.geocities.com/aka_botoo/baybus3.jpg

in het groot www.geocities.com/aka_botoo/baybus1.jpg
En hier zit het in, voor 4 schakelbare fans (vooronder, bovenop, rechts ter hoogte v/d cpu, en de laatste middenachter)
[edit]
cpu molex aansluiting is niet duidelijk genoeg, dus een extra plaatje (ook al niet superduidelijk zo in de kast, maar het moet maar)
De zwarte draad word net buiten beeld doorgelust.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
Zal wel mogelijk zijn maar is heel moeilijk.....ben wel benieuwd of iemand dat kan!Op dinsdag 26 december 2000 22:05 schreef wowi het volgende:
Is er ook iemand die nog een schema heeft voor de aansluiting van ventilatoren met drie draads aansluiting waarmee je het toerental van de fan kunt meten?
b.v. met voor elke fan een lcd schermpje
waarop je het toerental kunt aflezen????
Want dat lijkt me de uitieme Fan bus
Ik wil het ook met die schakelaars doen.
tiao
Waar woon je ergens?
(btw ik zit in Almere)
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Misschien is een digital doc meer wat voor mij
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
icq is : 61026052
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀

Voor een complete review:
www.procooling.com/html/digidoc_5.shtml
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
misschien nu al bestellen in het buiteland als meerdere mensen zich willen aanmelden
Verwijderd
zal voor jou toch geen probleem zijn?Op donderdag 28 december 2000 18:37 schreef Alchemy het volgende:
Ding zal wel rond de 250/350 zijn
Verwijderd
Je kan trouwens ook een FanBus halen bij Ad Electronics ofzo. Zag ik een week geleden. Ik ben aan het kijken of ik het adres nog kan vinden. Daar hadden ze simpele baybusjes voor 55 piek ofzo.
Hoe zet je trouwens zo een plaatje in een reply???
<a href="http://www.geocities.com/aka_botoo/"><font color=red>bekijk botoo's lappendeken</font></a>
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
heb je het al?Op donderdag 28 december 2000 19:35 schreef Alchemy het volgende:
Je kan trouwens ook een FanBus halen bij Ad Electronics ofzo. Zag ik een week geleden. Ik ben aan het kijken of ik het adres nog kan vinden. Daar hadden ze simpele baybusjes voor 55 piek ofzo.
Verwijderd
Verwijderd
is best duidelijk hoor alleen veel mensen begrijpen het niet omdat het technish getekend is!...Op donderdag 28 december 2000 21:04 schreef razoon het volgende:
Bedoel je het schema van Gugger of masterj. Van masterj is erg onduidelijk.
voor verdere uitleg help ik graag
Verwijderd
AAAAAAAAAAAAAHHHHHHH moet hebben moet hebben ik ik ik ik ik ik i ik ikOp donderdag 28 december 2000 18:36 schreef donkieD het volgende:
Ja wanneer komt ie?
misschien nu al bestellen in het buiteland als meerdere mensen zich willen aanmelden
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Schema...schema...schema....
Heb jij geen icq?
Verwijderd
geef email eensOp donderdag 28 december 2000 22:00 schreef Silber het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAHHHHHHH moet hebben moet hebben ik ik ik ik ik ik i ik ik
Verwijderd
Verwijderd
Bedankt voor je compliment. Wij hopen de digdoc mid/end januari te kunnen leveren.
Prijs weet ik nog niet; ik denk rond de 150,- incl btw.
Best Regards,
Jeroen
OC-Shop.nl
Richard Faasen (marketing-director)
Jeroen Molinger (sales-director)
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
ze leren langzamerhand hun vaste klanten kennen LOL>:)
Verwijderd
Verwijderd
ZEKEROp zaterdag 30 december 2000 22:36 schreef donkieD het volgende:
150,- is best te doen denk!
Verwijderd
Verwijderd
Ik weet wat je bedoelt, zucht....Op zaterdag 30 december 2000 22:44 schreef donkieD het volgende:
Wil digiding NU al!!! gvd kan niet wachten hoor![]()
![]()
Verwijderd
Verwijderd
trouwens mijn mailtjes naar oc-shop worden ook altijd binnen 24 uur ge-replyed.. dus stuur jij wel naar het goede email adres?
Verwijderd
Met andere woorden,zo niet neem dan digidoc 3Op zaterdag 30 december 2000 22:45 schreef Alchemy het volgende:
donkieD, wil je ook 120 mm fans erop aan sluiten of heb je alleen 80 mm en dergelijke?
* botoo vind zelf prutsen het leukst
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
www.ned-cool.nl heeft hem op voorraad d8 ik. Ze zijn nu ff op vakantie. Maar als je een digital doc wil hebben bestel hem dan daar. Dat is de enigste die ze heeft. En dat van oc-shop duurt nog wel een poosje dus.
Verwijderd
erg mooi, maar dat kan ik nooit!!! LOLOp zaterdag 30 december 2000 22:53 schreef botoo het volgende:
pcMods 'Basic Bay Bus Kit' US$ 36.99 oftwel rond de F 90,00 verzendkosten niet meegerekend, blijft duurder dan zelf maken en een stuk minder leuk.
* botoo vind zelf prutsen het leukst
Verwijderd
en ik wil toch nog 120mm fan dus... DIGIDOC 5
voor mij wordt het dus zeker weten de digidoc 5
Verwijderd
ja het is toch wel nodig z'n fanbus want nu hoeven niet al mijn fan's aan te staan[vette klere herie]Op zaterdag 30 december 2000 23:03 schreef donkieD het volgende:
wachten duurt lang. . . . . . .
Als de DigitalDoc5 voor FL 150,= geleverd kan worden is dat echt een koopje en zal het zeer zeker een bruikbaar produkt zijn voor vele Tweakers. M.i. klopt dat bedrag van FL 150,= niet helemaal, maar als dat wel zo mocht zijn dan is het zeer zeker de moeite waard!
EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Die gasten lullen wel meer...
Wij hebben de DigitalDoc al in ons assortiment, echter alleen de DigitalDoc2 omdat via de officiele Macpower distributeur hier in Nederland de DigitalDoc3 (en zeker de DigitalDoc5) voorlasnog niet te krijgen is. Sterker nog, de DigitalDoc5 is voor zover wij hebben vernomen van de distributeur nog helemaal niet officieel op de markt.Op zondag 31 december 2000 09:48 schreef donkieD het volgende:
neemt Ned-cool zelf deze (digidoc5) niet op in het assortiment? beetje concurentie lijkt me geen kwaad kunnen!
Zodra de DigitalDoc3 en/of de DigitalDoc5 door de distributeur geleverd kunnen worden zullen wij ze zeer zeker toevoegen aan ons assortiment, alleen wanneer dit zal zijn is helaas tot op heden onbekend.
EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber
Anders moet ik wachten tot 7 jan. als jullie site weer werkt.
Verwijderd
Nog even geduld en dan zijn we er weer met enkele nieuwe produkten en een handige "how to" met betrekking tot water- en Peltierkoeling.